Dirkalnik TCR so predstavili na mednarodnem prvenstvu TCR (Touring Car Racing) na dirkališču Jules Tacheny v belgijskem Mettetu. Vozilo namreč brez večjih tehničnih prilagoditev omogoča nastop na kratkih in vztrajnostnih dirkah, kot je dirka 24-ur Nürburgringa.
Izboljšana stabilnost
Dirkaško petvratno astro z maso 1200 kilogramov poganja dvolitrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom, največjo močjo 243 kilovatov (330 KM) in največjim navorom 420 Nm. Moč in navor se prenašata na prvi kolesni par preko sekvenčnega, šeststopenjskega dirkaškega menjalnika in prestavljanjem na volanskem obroču. Kar največji oprijem zagotavlja kovinska sklopka z dvema sintranima diskoma. Samodejni sistem dvojnega odpiranja sklopke zagotavlja stabilnost ob prestavljanju navzdol. Za hitrejšo zaustavitev ima zavore s premerom kolutov 378 mm in čeljustmi s šestimi zavornimi bati spredaj ter zadnje zavore s premerom kolutov 265 mm in dvema batoma v zavornih čeljustih. Voznik lahko razmerje moči delovanja med zadnjimi in sprednjimi zavorami uravnava neposredno izza volana.
Podvozje je nastavljivo v vseh elementih in opremljeno z tehnologijo blaženja. Aerodinamičen sistem sestavljata nastavljiva sprednji in zadnji spojler. Elektronska pomagala, kot sta zavorni dodatek ABS in elektronski program stabilnosti ESP, nista dovoljena.
Da bi moštvom zagotovili dolgoletno uporabo Astre TCR, brez večjih tehničnih prilagoditev, je dirkalnik že danes pripravljen in opremljen skladno s predpisi mednarodne avtomobilske federacije FIA, ki bodo stopili v veljavo leta 2017, vključno s 100-litrsko posodo za gorivo.
95.000 evrov za astro...tale je pa lovska!