Kompaktna štirivratna limuzina v dolžino meri 4,21 metra in v širino 1,98 metra. Položaj sedenja je nizek, saj v višino meri le 1,35 metra, mogočno obliko in karizmo podkrepijo 20-palčna kolesa s kraki platišč, ki niso povezani s središčem kolesa.
Oblike, materiali, linije
Kovinsko sivo barvo karoserije so obogatili z grafičnimi elementi, vklesanimi v krom. Prednji del je širok in močen ter nosi okrasno masko, poimenovano DS wings, ki sta jo prva nosila DS 5LS in DS 6.
V središču rešetke okrasne maske je izpostavljen emblem DS. Oblikovalci so se na prednji okrasni maski poigrali z različnimi barvnimi odtenki kroma na elementih v obliki diamantov različnih velikosti. Oblika prednjih luči je črpala navdih pri DS 3. Tudi tu je uporabljen princip neodvisnih modulov LED, izdelanih tako, da spominjajo na diamante v skrinjicah.
Stranske linije so ostre in dodatno poudarjene s kromom. Poseben element zunanjosti je na poseben način obdelana streha. Divine DS ima edinstven strop na svetu, ki je obdelan tako, da spominja na luske plazilcev. Motiv lusk sega vse do zadnjega dela in prekriva zadnje steklo, najdemo pa ga tudi na vzvratnih ogledalih.
Velik ekran in stikala na dotik
V notranjosti prevladujejo digitalni elementi. Upravljalna stikala so zbrana na 10,4-palčnem zaslonu na dotik visoke ločljivosti. Večfunkcijski zaslon je nameščen na stropni konzoli, zato da je armaturna plošča manj zasedena, in nadomešča notranje vzvratno ogledalo, saj zagotavlja vzvratno preglednost.
Korak naprej v personalizaciji
Sedeži so grafična reinterpretacija izdelave v vzorcu paščka zapestne ure. Izdelani so iz anilinskega polnega zrnastega usnja. Posebnost je tudi to, da vozilo nima zadnjega stekla.
Koncept hipertipizacije je nadgradnja personalizacije vozil, saj kupcem ponuja izbor notranjih oblog na ravni visoke mode z dragocenimi materiali, ki jih v avtomobilski industriji le redko uporabljajo. Armaturno ploščo in obloge vrat je mogoče zamenjati v 15 minutah. Na voljo so tri različne kombinacije notranjosti.
Zmogljiv turbobencinski motor
Koncept ima vgrajen 1,6 THP agregat s turbopolnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem bencina. Največjo moč 199 kilovatov razvije pri 6.000 vrt/ min, največji navor 330 Nm pa pri 1.900 vrt/min in je na voljo vse do 5.500 vrt/min. Motor izpolnjuje zahteve standarda Euro6 in v zrak izpusti 145 g CO2/km.