Dokker je po lanski predstavitvi končno tudi na slovenskih tleh in bo pomagal pri uveljavitvi znamke Dacia, ki pri nas svoje modele prodaja od leta 2005 naprej, lani pa je prodaja že presegla številko 1.000 avtomobilov v enem letu.
Večji kot kangoo
Kangooja pri nas kupujejo družine, ki si želijo več opreme, dokker pa bo lovil tiste, ki ne potrebujejo vsega možnega udobja, iščejo pa predvsem enostavnost uporabe, funkcionalnost in dobro razmerje med ceno in prostornostjo.
Na drugo klop je moč namestiti tri otroške sedeže (isofix), prtljažnik v osnovi ponuja 800 litrov prostora (do police roloja), kar je 100 litrov več kot pri kangooju, ob podrtju klopi pa ta naraste do 3.000 litrov, nakladalna dolžina pa takrat meri 1,57 metra. Uporabnost veča velika odprtina drsnih vrat, ki meri več kot 70 centimetrov.
ESP za doplačilo
Od dodatne opreme si lahko kupec omisli znani multimedijski sistem Media Nav z ekranom na dotik in navigacijo (400 evrov), pomoč pri parkiranju zadaj (200 evrov), omejevalnik hitrosti (100 evrov), gretje sedežev spredaj (150 evrov), … Konec leta bo na voljo tudi tempomat.
Tudi turbobencinski agregat
Cene se začnejo pri 9.250 evrih za 1,6-litrski motor in osnovno opremo, ter končajo pri 12.400 evrih za močnejši dizel in najvišjo stopnjo opreme.
Dokker za obrtnike
Lahko dostavno vozilo z dvema sedežema lahko v osnovi pogoltne do 3.300 litrov prtljage, če si namesto pregrade z oknom za sedežema omislimo premično mrežo v kombinaciji z odstranljivim sovoznikovim sedežem, pa lahko v primeru, ko slednjega odstranimo, dobimo za 3.900 litrov prostora, prevažamo pa lahko predmete do dolžine 3,11 metra. V osnovni opremi je nosilnost 600 kilogramov, v bolje opremljeno in ojačano različico lahko naložimo za 750 kilogramov tovora, ki v višino ne sme presegati 1,2 metra, v širino pa 1,4 metra.
Garancija velja tri leta ali 100.000 prevoženih kilometrov, podaljšano jamstvo (5 let/100.000 km) nakup podraži za 400 evrov.