Nova mala športna terenca renault captur in chevrolet trax sta si prislužila maksimalnih pet zvezdic za varnost, kar je dobra novica za kupce vse bolj priljubljenih in prodajanih malih športnih terencev.
Dacia sandero je prejela štiri zvezdice, nissanov enoprostorec pa le tri zvezdice, kar je redkost pri testiranju novih vozil s strani Euro NCAP. Enako slabo oceno si je na prejšnjih testiranjih prislužil mercedesov dostavnik citan, na kar so se v Stuttgartu odzvali hipoma in najavili spremembe za večjo varnost.
Captur 15. Renault s petimi zvezdicami
Mali Renaultov SUV je moral doseči enako raven pasivne varnosti kot novi clio, s katerim si deli konstrukcijsko osnovo. Za še boljšo zaščito potnikov je arhitektura elektronike renault capturja zasnovana tako, da se zaščitni sistemi najnovejšega rodu sprožijo še bolj zgodaj.
V primeru čelnega trka potnika na prednjih sedežih captur ščitijo čelni varnostni blazini, varnostna pasova z zategovalnikoma in omejevalnikoma zatezne sile. Za boljšo zaščito kolen in golenic so tudi za izvlekljiv predal "easy life" dodana varovalna območja. Zadaj so vsi sedeži opremljeni s tritočkovnimi varnostnimi pasovi, stranska sedeža pa še z omejevalnikoma zatezne sile.
Trax dober tudi pri zaščiti otrok
Trax je po aveu, voltu, cruzu, orlandu, malibuju in captivi sedmi model znamke Chevrolet, ki je prejel najvišjo ceno po standardu Euro NCAP. V kategoriji odraslih potnikov je zabeležil 94 odstotkov vseh možnih točk. Med drugim je dosegel vse točke pri preverjanju stranske pregrade, ki potnikom nudi dobro zaščito za vse dele telesa. Dobre rezultate je dosegel tudi pri čelnem trčenju, medtem ko se je pri trčenju v zadnji del dobro odrezal zlasti zaradi varovanja pred poškodbami vratnih vretenc, ki ga zagotavlja prilagodljivost sedežev in vzglavnikov.
Sanderova šibka točka trčenje z boka
Slaba varnost pri Nissanovem dostavniku
Ko so strokovnjaki pri Euro NCAP po testu čelnega trčenja pregledali Nissanov dostavnik, pri nas znan pod imenom NV200, so ugotovili, da so se odstopile talne obloge, saj zvari niso zdržali trka. Potniška kabina se je izkazala za nestabilno, še posebej je bil ogrožen voznik. Najbolje se je odrezal pri zaščiti otrok do 18 mesecev in treh let, slabše pa pri zaščiti pešcev (67 odstotkov) in opremljenosti z varnostnim sistemi (55 odstotkov).