Znanje. “Statistična primerjava nesreč v klasičnih štirikrakih križiščih in krožiščih kaže, da je v krožnih križiščih občutno manj nesreč, posledice pa so blažje. Tudi število konfliktnih točk se v krožiščih bistveno zmanjša,” pravijo na policiji.
“Naši nizozemski kolegi niso mogli verjeti, kako se nam je uvajanje krožišč poznalo pri varnosti, saj se je ta v križiščih izboljšala za kar 70 odstotkov,” pravi vodja centra za prometno gradnjo na mariborski fakulteti za gradbeništvo Tomaž Tollazzi.
Kot dodaja, je stroka od uvedbe prvega krožišča leta 1991 do danes naredila napredek, ki ga marsikje jemljejo za zgled. Slovenija je med prvimi začela uvajati turbokrožišča z ločenimi pasovi, poleg Nizozemcev pa smo edini z lastnimi predpisi glede gradnje tega sodobnega tipa, medtem ko so bile zgolj na področju izboljšav napisane že štiri magistrske naloge.
Niso se znašli med pasovi
Predvsem starejši in mladi imajo veliko težav z dvojnimi krožišči, v katerih se prepletata zunanji in notranji pas, zato marsikdo proti predpisom vozi le po zunanjem pasu, pojavljajo se izsiljevanja, tudi trkov je po policijski statistiki več. Takšnih dvojnih krožišč zato ne bodo več gradili, 14 obstoječih pa bodo poskušali preurediti v turbokrožišča. V njih ima vsak voznik svoj vozni pas od vstopa do izstopa iz krožišča, zato izsiljevanja niso mogoča.
Krožišč, v katerih je hitrost večja, pa ni mogoče graditi vsepovsod. Predvsem v bližini šol, vrtcev, domov za ostarele in podobnih ustanov bodo zaradi varnosti šibkejših udeležencev ostali semaforji.
Se pridružujem Mirku. Izvoz z dodano vrednostjo. Kot desničarja pa me Janša ne predstavlja najbolje. Glede krožišč pa: iz njih so naredili to kar niso, osnova za nabiranje političnih točk v lokalni politiki. Zato jih je preveč. Oz. smo jih… ...prikaži več mi znali zelo zakomplicirati (kot vedno smo pametnejši od drugih). Če mi krožišče v UK ne dela težav, pa sem se že zaj... v mariborskem, pod UKC-jem.
Tudi v politiki bi se zbližala, če bi za politične diskusije na forumih uporabljal argumente in dejstva, ne pa trditve brez teh.Sem že večkrat dejal, da osebno Janše ne podpiram, ker ne zna pravilno komunicirat z javnostjo, ker je… ...prikaži več revanšist. Mi je pa miselnost desnice bližje, ker izhajajo iz zdrave kmečke logike (1+1=2). Kar pa za politike iz leve opcije, kot zgleda, ni. To se vidi pri izvolitvi Jankoviča za predsednika PS. Slovenija se ne more izviti iz gospodarske krize samo z novimi infrastrukturnimi projekti, temveč v največji meri z izvozno usmerjenim gospodarstvom. Ravno na tem področju sta se Janković in Bratovškova razhajala najbolj, ker je spoznala, da Janković nima prav glede infrastukturnih projektov za zagon gospodarstva.
ta turbo križišča so za nič ker se prehodi za pešce nahajajo ob vstopu v turbino namesto 30-50m ped vstopom pol bi pa bla turbo ne pa tko ko je krog fraj al so mamice z vozički ali pešci ali… ...prikaži več kolesarji,... skratka beda ...