Seveda smo edina država poleg Nizozemske s pravilnikom za turbo krožišča. Ker smo kot narod preneumen, da bi znali vozit po klasičnih krožiščih. Pri nas moraš vse ločiti med sabo z milijon ovirami. V tujini v normalnih krožiščih promet poteka… ...prikaži več tekoče in brez problemov.
Se pridružujem Mirku. Izvoz z dodano vrednostjo. Kot desničarja pa me Janša ne predstavlja najbolje. Glede krožišč pa: iz njih so naredili to kar niso, osnova za nabiranje političnih točk v lokalni politiki. Zato jih je preveč. Oz. smo jih… ...prikaži več mi znali zelo zakomplicirati (kot vedno smo pametnejši od drugih). Če mi krožišče v UK ne dela težav, pa sem se že zaj... v mariborskem, pod UKC-jem.
A je mogoče kakšno magistersko od teh omenjenih štirih , napisal Žlender, Veninger al pa sam Virant ? Ne bse čudu, da taki strokovnjaki ne ostanejo trajno zabeleženi v prometni znanosti !
Krožišče na vsako križišče , da se nam bo zavrtelo v riti in glav !. Absolutno ni res , da so krožišča bolj varna , jaz bi rekel, da na njih pride do še večje skupne škode , kot na… ...prikaži veča semaforiziranem, če prištejemo še porabo goriva in obrabo gum .
Za krožišče mora biti dovolj prostora. Premajhna nimajo prave funkcije. Več voznih pasov znotraj krožišča brez ločevanja tudi ne. Izrazito veliko prometa iz ene smeri se mi tudi ne zdi najboljši primer za krožišče. Pa izvozi morajo biti prosti. Če… ...prikaži več obstane promet v krožišču, ker so izvozi naprej polni, krožišče ni prava rešitev.
Tujina, tujina, tujina. Ne pozabite, da imata Avstrija in Hrvaška več smrtnih žrtev na cestah kot Slovenija, ... Prav tako Romunija, Bolgarija pa še kakšna EU bi se našla ...
ta turbo križišča so za nič ker se prehodi za pešce nahajajo ob vstopu v turbino namesto 30-50m ped vstopom pol bi pa bla turbo ne pa tko ko je krog fraj al so mamice z vozički ali pešci ali… ...prikaži več kolesarji,... skratka beda ...
Tudi v politiki bi se zbližala, če bi za politične diskusije na forumih uporabljal argumente in dejstva, ne pa trditve brez teh.Sem že večkrat dejal, da osebno Janše ne podpiram, ker ne zna pravilno komunicirat z javnostjo, ker je… ...prikaži več revanšist. Mi je pa miselnost desnice bližje, ker izhajajo iz zdrave kmečke logike (1+1=2). Kar pa za politike iz leve opcije, kot zgleda, ni. To se vidi pri izvolitvi Jankoviča za predsednika PS. Slovenija se ne more izviti iz gospodarske krize samo z novimi infrastrukturnimi projekti, temveč v največji meri z izvozno usmerjenim gospodarstvom. Ravno na tem področju sta se Janković in Bratovškova razhajala najbolj, ker je spoznala, da Janković nima prav glede infrastukturnih projektov za zagon gospodarstva.
Takole kot ti, razmišljajo tisti Ljubljančani, ki o gradnji prometne infrastrukture v Ljubljani odločajo. Zato ste pa za Mariborom, vsaj kar se krožišč tiče. Ste pa pri političnih barabijah zato na prvem mestu in korupciji ter klientalizmu seveda. Pogoj za… ...prikaži veča večpasovna krožišča je dovolj velik prostor za gradnjo. Seveda pa morajo biti pasovi z robniki fizično ločeni med sabo, da ne prihaja do izsiljevanja. Kjer je pa prostor omejen, je pa eno pasovni krožni promet idealna rešitev tam, kjer promet ni pregost. Ta komentar sem napisal inštruktor avtošole z 20 letnimi delovnimi izkušnjami, tako da vem kaj je dobro in kaj pomanjkljivost v prometu.
No, škoda,da sva v politiki na dva različna bregova, tu ti pa dam prav. Edina napaka pri gradnji krožnih križišč je nabiranje predvolilnih glasov (ko so lokalne volitve),več križišč v naselju, večja možnost za ponovno izvolitev (primer - Žalec). Krožna… ...prikaži večna križišča so lahko tudi moteča (primer v Sl.Bistrici - slab pretok vozil, M.Sobota - nedokončana,nedefinirana, brez prejšnjih analiz,v Kopru -slaba predhodna signalizacija.......)
Slišem da bodo Francozi , zdaj ko so jih Slovencelni prepričal , da so dvojna krožišča brez veze , po Parizu začel delat parke od viška stez v krožiščih !Slovenski prometni bedaki , število stez se določa na osnovi… ...prikaži več gostote prometa na tej cesti , ne pa na UČ ali oko !
Seveda smo edina država poleg Nizozemske s pravilnikom za turbo krožišča. Ker smo kot narod preneumen, da bi znali vozit po klasičnih krožiščih. Pri nas moraš vse ločiti med sabo z milijon ovirami. V tujini v normalnih krožiščih promet poteka… ...prikaži več tekoče in brez problemov.
Se pridružujem Mirku. Izvoz z dodano vrednostjo. Kot desničarja pa me Janša ne predstavlja najbolje. Glede krožišč pa: iz njih so naredili to kar niso, osnova za nabiranje političnih točk v lokalni politiki. Zato jih je preveč. Oz. smo jih… ...prikaži več mi znali zelo zakomplicirati (kot vedno smo pametnejši od drugih). Če mi krožišče v UK ne dela težav, pa sem se že zaj... v mariborskem, pod UKC-jem.
A je mogoče kakšno magistersko od teh omenjenih štirih , napisal Žlender, Veninger al pa sam Virant ? Ne bse čudu, da taki strokovnjaki ne ostanejo trajno zabeleženi v prometni znanosti !
Krožišče na vsako križišče , da se nam bo zavrtelo v riti in glav !. Absolutno ni res , da so krožišča bolj varna , jaz bi rekel, da na njih pride do še večje skupne škode , kot na… ...prikaži veča semaforiziranem, če prištejemo še porabo goriva in obrabo gum .
Za krožišče mora biti dovolj prostora. Premajhna nimajo prave funkcije. Več voznih pasov znotraj krožišča brez ločevanja tudi ne. Izrazito veliko prometa iz ene smeri se mi tudi ne zdi najboljši primer za krožišče. Pa izvozi morajo biti prosti. Če… ...prikaži več obstane promet v krožišču, ker so izvozi naprej polni, krožišče ni prava rešitev.
Mladi se to učijo na urah vožnje, in nimajo težav s tem.Starci so tisti, ki se na znajo vozit v rondojih.Piše neumnosti novinarček.
Tujina, tujina, tujina. Ne pozabite, da imata Avstrija in Hrvaška več smrtnih žrtev na cestah kot Slovenija, ... Prav tako Romunija, Bolgarija pa še kakšna EU bi se našla ...
ta turbo križišča so za nič ker se prehodi za pešce nahajajo ob vstopu v turbino namesto 30-50m ped vstopom pol bi pa bla turbo ne pa tko ko je krog fraj al so mamice z vozički ali pešci ali… ...prikaži več kolesarji,... skratka beda ...
Tudi v politiki bi se zbližala, če bi za politične diskusije na forumih uporabljal argumente in dejstva, ne pa trditve brez teh.Sem že večkrat dejal, da osebno Janše ne podpiram, ker ne zna pravilno komunicirat z javnostjo, ker je… ...prikaži več revanšist. Mi je pa miselnost desnice bližje, ker izhajajo iz zdrave kmečke logike (1+1=2). Kar pa za politike iz leve opcije, kot zgleda, ni. To se vidi pri izvolitvi Jankoviča za predsednika PS. Slovenija se ne more izviti iz gospodarske krize samo z novimi infrastrukturnimi projekti, temveč v največji meri z izvozno usmerjenim gospodarstvom. Ravno na tem področju sta se Janković in Bratovškova razhajala najbolj, ker je spoznala, da Janković nima prav glede infrastukturnih projektov za zagon gospodarstva.
Takole kot ti, razmišljajo tisti Ljubljančani, ki o gradnji prometne infrastrukture v Ljubljani odločajo. Zato ste pa za Mariborom, vsaj kar se krožišč tiče. Ste pa pri političnih barabijah zato na prvem mestu in korupciji ter klientalizmu seveda. Pogoj za… ...prikaži veča večpasovna krožišča je dovolj velik prostor za gradnjo. Seveda pa morajo biti pasovi z robniki fizično ločeni med sabo, da ne prihaja do izsiljevanja. Kjer je pa prostor omejen, je pa eno pasovni krožni promet idealna rešitev tam, kjer promet ni pregost. Ta komentar sem napisal inštruktor avtošole z 20 letnimi delovnimi izkušnjami, tako da vem kaj je dobro in kaj pomanjkljivost v prometu.
No, škoda,da sva v politiki na dva različna bregova, tu ti pa dam prav. Edina napaka pri gradnji krožnih križišč je nabiranje predvolilnih glasov (ko so lokalne volitve),več križišč v naselju, večja možnost za ponovno izvolitev (primer - Žalec). Krožna… ...prikaži večna križišča so lahko tudi moteča (primer v Sl.Bistrici - slab pretok vozil, M.Sobota - nedokončana,nedefinirana, brez prejšnjih analiz,v Kopru -slaba predhodna signalizacija.......)
Slišem da bodo Francozi , zdaj ko so jih Slovencelni prepričal , da so dvojna krožišča brez veze , po Parizu začel delat parke od viška stez v krožiščih !Slovenski prometni bedaki , število stez se določa na osnovi… ...prikaži več gostote prometa na tej cesti , ne pa na UČ ali oko !