Audi A4 po prenovi ponuja ostrejše linije in nekoliko spremenjene LED-žaromete, ki v vseh vremenskih razmerah delujejo odlično in so dober pripomoček k varnosti. Žal so tako kot še veliko druge opreme, ki zaradi ekonomičnega motorja ni združljiva s paketom opreme business, na seznamu dodatkov, a jih kupec ne bi smel spregledati.
Novost v očem prijetni notranjosti je večfunkcijski trikraki volanski obroč, ki je prav tako na voljo na seznamu dodatne opreme. Notranjost je znana že od prej, a zaradi novih materialov še bolj kakovostna, testni model pa je v osnovni opremi premogel 6,5-palčni integriran barvni zaslon in enopodročno samodejno klimatsko napravo, ki je izboljšana in učinkovitejša, tako da med vožnjo tega, da ne deluje posebej pri sopotniku, niti nismo pogrešali.
Dodatki zaželeni
Tako kot je to značilno pri drugih premium znamkah, je treba tehnološke dobrote, kot so asistenčni sistemi, doplačati. Poleg zgoraj omenjenih trikrakega volanskega obroča, ki se nam niti ne zdi nujen, za palec večjih 17-palčnih platišč ali dekorativnih svetlečih elementov so na seznamu doplačil še ksenonski žarometi in drugi tehnološki bonbončki, ki pa se nam v premium vozilu, kot je A4, zdijo nujni, drugače bi pač izbrali cenovno ugodnejšo insignio ali passata. Nujni dodatki pa vozilo bistveno podražijo.
Skbr za denarnico
Posebnost tesnika je sistem audi drive select, ki smo ga s pridom uporabljali. Omogoča najbolj optimalno razmerje med dinamiko vožnje in porabo. Motor in menjalnik se odzivata bolj umirjeno, zaradi česar je poraba nekoliko nižja, a seveda če se voznik drži napotkov računalnika po idealnem pretikanju.
Dvolitrski turbodizelski agregat s 100 kilovati moči v mrzlih jutrih ne deluje najbolj uglajeno, a je sposoben v kombinaciji z natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom s kratkimi prestavnimi razmerji hitro pospeševati že iz starta, turboluknje voznik praktično ne občuti. Nekaj sape mu zmanjka v višjih vrtljajih, ko je treba prehiteti kolono vozil, zato pa pri višji hitrosti lovi sapo.
Zakaj bi A6, če je A4 udoben?
Najbolj navduši podvozje. Dolga medosna razdalja olajša vožnjo po začrtani poti, zato se v njem pelje zelo udobno, tudi na neravninah, še bolje pa na avtocesti. Lahko se vprašamo, zakaj bi poslovneži potrebovali večje limuzine, saj hrbet in tudi noge na daljših poteh ne bodo trpele.
S prenovljenim A4 Audi ureničije slogan napredek skozi tehniko, s katero se bo soočil z največjim nasprotnikom serijo 3, ki pa jo je BMW na trg poslal v povsem svežem kroju in je zato v prednosti pred vozilom s štirimi prstani. Cena tesnika je v osnovi 30.780 evrov, z dodatki pa 38.466 evrov.
Podatki o vozilu: (Audi A4 2.0 TDIe)
Motor: turbodizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.968 ccm
Najvišja moč: 100 kW (136 KM) pri 4.2000
Najvišji navor: 320 Nm med 1.750 in 2.500 vrt./min
Poraba na testu: 6,2 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 112 g CO2/km
Zmogljivosti: 215 km/h, pospešek 9,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.701 x 1.826 x 1.427 medosna razdalja: 2.808
Prtljažnik: 480 litrov
Cena: 30.780/38.466 (osnovni/testni)