Ob normalni vožnji naj bi tovrsten nadzor stabilnosti za kar 20 odstotkov zmanjšal število
prometnih nesreč, je sporočila Evropska komisija, ki namerava v petek predstaviti ustrezno odločbo
v zvezi s tem. Predlog komisije naj bi obenem predvideval uvedbo pnevmatik z manjšim uporom in
senzorji, ki bi kazali zračni pritisk v njih.
To bi prispevalo k zmanjšanju okolju škodljivih izpustov, vendar pa so testi hkrati
pokazali, da bi denimo pnevmatike z manjšim uporom občutno podaljšale zavorno pot.
"Različne podrobnosti v zvezi s tem smo predstavili že v programu Cars 21," je glede
načrtovanih sprememb pojasnil evropski komisar za podjetništvo in industrijo
Günter Verheugen. Komisija je februarja lani sprejela strategijo, ki naj bi
zagotovila dolgoročno perspektivo avtomobilske industrije in ohranila cenovno dostopnost vozil.
5
ogledov
ESP bo obvezen
Evropska komisija je podala predlog, po katerem bodo morala biti nova vozila v EU po novem opremljena z elektronskim stabilizacijskim sistemom (ESP), ki zmanjšuje zdrsavanje pogonskih koles.