Bruselj je dal Berlinu za odgovor dva meseca. Če ustreznega odziva ne bo, nemški vladi grozi sodni postopek.
Evropska komisija v uradnem pismu, ki je prvi korak v prekrškovnemu postopku, od Nemčije zahteva polno izpolnjevanje pravil. Ugotavlja namreč, da je nemški proizvajalec avtomobilov na trg EU posredoval vozila, ki niso v skladu z evropskimi pravili, poročajo tuje tiskovne agencije.
Pravila EU namreč od lani predvidevajo, da lahko avtomobilski proizvajalci uporabljajo le hladilno sredstvo R1234yf.
Daimler trdi, da je plin nevaren
Daimler medtem vztraja pri uporabi starejših sredstev R134a. Nemška avtomobilska družba namreč trdi, da študije kažejo, da nova sredstva omogočajo hitrejše vnetje in v primeru nesreč povečujejo tveganje eksplozije avtomobila. Proizvajalca R1234yf, ameriška kemična velikana Dupont in Honeywell, očitke Daimlerja zanikata.
Nemška vlada Daimer podpira v njegovih prizadevanjih, podelila mu je celo posebno dovoljenje za nadaljnjo uporabo R134a.