Sergio Marchionne je pojasnil da je bil vedno mnenja, da bodo prišli časi, ko se bo na trgu pojavil nekdo, ki bo radikalno spremenil način razmišljanja v avtomobilski branži.
Italijan je pojasnil, da se je pripravljen povezati z tehnološkimi giganti, kot sta Google in Aplle, ki sta se že dodobra vpletla v avtomobilski segment z rešitvami namenjenimi zabavno-informacijskim sistemom v vozilih, izkazali pa so tudi veliko zanimanje za proizvodnjo lastnih, visokotehnoloških vozil.
"Če bodo ta podjetja sama vstopila na avtomobilski trg, in se bodo njihove zamisli izkazale za zgodbo o uspehu, bodo imela avtomobilska podjetja več škode, kot koristi," je prepričan Marchionne. Za Bloomberg je dejal, da se prav zato zavzema za enotno mnenje med velikani avtomobilske industrije, a hkrati dodaja, da je dobil dokaj mlačen odziv od konkurenčnih podjetij, kot sta General Motors in Ford, ki sta pokazala malo interesa za povezovanje z FCA.
Če se z njim nočejo povezati avtomobilist, odpira vrata zavezništva ne avtomobilistom. FCA trenutno že sodeluje z Applom na področju razvoja programske opreme. Vprašanje ostaja, ali se želi Apple sploh povezati z avtomobilistom, kot je podjetja FCA, saj bi delničarji raje videli povezovanje s Tesla Motors. Apple vse napore vlaga v svoje električno vozilo, ki naj bi bilo nared do leta 2020 in bi omogočilo tudi samodejno vožnjo.
Daimler v Googlu ne vidi konkurenta
Nasprotnega mnenja od Marchionneja je šef Daimlerja Dieter Zetche, ki pravi, da lahko Google povzroči nemir med avtomobilskimi proizvajalci, predvsem zaradi velikega vpliva, ki ga kaže na razvoj visokih tehnologij, kot sta programska oprema in samodejna vožnja. O Googlu, ki je že najavil in predstavil samovozeči avtomobil, Zetche pravi, da želi internetni velikan s svojim projektom bolje razumeti, na kakšen način vozniki uporabljajo vozila, in ne zato, da bi tudi sam postal avtomobilski proizvajalec.