Ford B-max, katerega glavni konkurent bo opel meriva, je manjši enoprostorec, ki temelji na fiesti, pohvalno pa je, da se od koncepta ne razlikuje bistveno. S fotografije, ki jo je predstavil proizvajalec, je razvidno, da je obdržal drsna vrata. Serijska proizvodnja je zahtevala nov pristop pri konstrukciji vrat, ki s sredinskima stebričkoma, vgrajenima v vrata, omogoča udoben dostop vozniku in sopotnikom ter priročno natovarjanje prtljage.
B-max bo eden prvih Fordovih modelov, v katerega bodo vgrajevali nov 1,0-litrski trivaljni turbobencinski pogonski agregat EcoBoost, ki bo na voljo v dveh različicah, s 73 kilovati (100KM) in 92 kilovati (125 KM). Prodajna paleta bo obsegala tudi dizelske agregate Duratorq TDCi.
"B-max je kombinacija vznemirljivega in inovativnega dizajna z vsebino, ki smo jo lahko prej videli v večjih avtomobilih," pravi Fordov vodilni mož v Evropi Stephen Odell in dodaja: "To je povsem nov avtomobil, ki odgovarja na potrebe voznikov, ki imajo vse večje zahteve tudi pri malih avtomobilih."
V Evropi bo na prodaj konec leta.