Avto
69 ogledov

B stebriček, adijo!

Predserijski ford B-max. (Foto: Gregor Prebil) Žurnal24 main
V Ženevi smo se pogovarjali s Stefanom Lammom, direktorjem zunanjega oblikovanja pri Fordu Evropa, kjer so predstavili zanimivega malega enoprostorca B-maxa, ki ga bomo prihodnje leto videli na cesti.

Ford je dan pred uradno otvoritvijo 81. ženevskega avtosalona javnosti razkril povsem nov koncept B-maxa. Pomanjšani S-max je predserijski model, ki naj se ne bi bistveno razlikoval od proizvodnega, glavna posebnost pa je ta, da nima B stebrička, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje iz avtomobila, hkrati pa je občutek prostornosti toliko večji.

Komu bo namenjen serijski B-max?
V prvi vrsti mladim družinam z enim ali dvema otrokoma, saj omogoča lahkotno vstopanje otrok in nalaganje tovora. Zaradi teh lastnosti, pa tudi zaradi preglednosti in okretnosti, menimo, da bo zelo všeč tudi starejšim kupcem.

Ali bo serijski avtomobil zaradi dejstva, da nima fiksnega B stebrička, primerljivo varen z drugim izdelki na trgu?

Seveda bo. Ko so vrata zaprta, ojačitve v sprednjih vratih praktično tvorijo pravi stebriček, zato varnost ni pod vprašajem.



Bo zato avtomobil znatno težji?
Seveda so bile potrebne dodatne ojačitve, vendar nam je uspelo B-maxa ohraniti znotraj meja, ki jih zahteva moderna izdelava učinkovitih avtomobilov.

Torej obljubljate, da vozne lastnosti ne bodo prizadete?
Ne, nikakor, B-max ohranja tipičen Fordov DNK med ovinki.

Nameravate vanj vgraditi še kakšne druge tehnologije, ki so novost v razredu?
V B-maxu bomo predstavili tudi nov ecoboost motor s tremi valji in prostornino enega litra. Vendar o zmogljivostih v tem trenutku še ne bi govoril.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.