Šesta generacija mustanga bo tudi pri nas na voljo tako z novim 2,3-litrskim štirivaljim ecoboost agregatom z 231 kilovatov moči (234 KM) in 434 Nm navora, kot z zmogljivim V8 5,0-litrskim motorjem z 308 kilovatov moči (418 KM) in 524 Nm navora. Na izbiro bo kot fastback (kupe) in kabriolet. Obe motorni in karoserijski izvedenki bosta na voljo tako ročnim, kot samodejnim šeststopenjskim menjalnikom.
Štirivaljni fastback je vstopnica v svet mustanga, saj z ročnim menjalnikom stane 38 tisoč evrov, s samodejnim pa 34.900 evrov. Kabriolet z ročnim menjalnikom stane 42.400 evrov, s samodejnim pa 48.600 evrov.
Kupejevski osemvlajnik stane 56.300 evrov v kombinaciji z ročnim menjalnikom in 60 tisoč evrov z avtomatiko. Prav toliko stane različica kabrioleta z ročnim menjalnikom, medtem, ko vrh ponudbe zaseda kombinacija s samodejnim menjalnikom, ki po ceniku stane 63.800 evrov. Čakalna doba na vozilo je osem mesecev.
Pri uvozniku za Ford pojasnjujejo, da je slovenski trg športnih vozil zaradi davka na luksuz praktično izumrl. Slovenska obdavčitev v primeru mustanga zahteva 26 odstotni davek iz naslova Davek na motorna vozila in 18 odstotni davek na luksuzna vozila.
Vseeno si nadejajo, da bi lahko na leto prodali vsaj pet mustangov.
Veliko novega
Šesta generacija Fordovega mustanga ima enako medosno razdaljo kot do sedaj (2720 mm), tudi dolžina ostaja skoraj enaka, je pa širši za 38 milimetrov in nižji za 36 milimetrov. Kolesa krasijo 18-, 19-, ali 20-palčna platišča (evropski model ima standardna 19-palčna kolesa), pri barvah lahko kupci izbirajo med: rdečo race red, oranžno competition orange, rumeno triple yellow, modro deep impact blue, rdečo ruby red, črno black, magnetic, guard in srebrno ingot silver.
Novi mustang je opremljen že z znanimi Forodvimi tehnologijami, sistemom SYNC in MyFord Touch, nov je Shaker Pro audio sistem, izpostavljamo še launch control za hitrejši start z mesta in nov sistem za nadzor stabilnosti.
A nis vedu, da mora država in mešetarji zaslužit še enkrat tolko kot košta tisto kar uvozijo :)+ grem stavit da oprema ne bo niti podobna temu kar v USA rečejo standardna, sigurno bo kej falilo, ampak za… ...prikaži več malo doplačila bo tud to notr.http://www.ford.com/cars/mustang/pricing/
Fino. V Ameriki je pa osnovni 23.000 USD.