Avto
17 ogledov

GTI s slovenskim izpuhom

V najboljši različici je masa vozila manjša za 6,9 kilograma. V razvoju pa so že Žurnal24 main
Po TT-ju je Akrapovič pripravil dirkaški izpuh še za golfa VI GTI.

Izdelek cenjenega slovenskega podjetja si bodo odslej lahko omislili tudi lastniki GTI-jev, športnost izpuha pa bo odvisna od želje in števila bankovcev, ki jih bodo pripravljeni plačati.

Osnovni sistem izpušnega sistema ima posebej za hitrega volkswagna razvita dušilca in unikatna izhoda iz titana, v razvoju pa sta tudi takšna iz ogljikovih vlaken. K osnovni moči štirivaljnika s 155 kW (211 KM) izpuh doda še 2,7 kW (3,7 KM) in 6 Nm navora.

Proizvajalec trdi, da je prirastek moči še posebej opazen med 1.800 in 3.300 vrtljaji/min. Morda še bolj pomembni so podatki o skupni masi, ki je pri osnovni različici izpuha od originala lažja za 2,9 kilograma. Če pa si kupec omisli različico z navezovalno cevjo, je razlika že 6,5 kilograma. Akrapovič je še posebno pozornost namenil spremljajoči zvočni kulisi, še posebej tista v navezi z povezovalno cevjo obljublja čisto prave dirkaške zvoke.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Če bodo ušesa zastrigla ob zvoku, naj bi se oči zasvetile ob pogledu na zadek avtomobila z omenjenim izpuhom. Tam namreč kraljujeta topovski cevi premera 100 mm.

 

Kot je znano, je Akrapovič, sicer v svetu poznan predvsem po izpuhih za motorna kolesa, pred tedni predstavil specializirani izpušni sistem za audija TTS.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.