Že aprila se je začelo šušljati, da pri Paganiju izdelujejo unikatno zondo za posebnega naročnika, nekdanjega prvaka F1. Njena osnova naj bi bila različica 760 RS, ki je s 655 kilovati (770 metričnih konjskih moči) najmočnejša proizvedena zonda sploh. Poganja jo atmosfersko gnani 7,3-litrski AMG-jev motor, ki proizvede okoli 70 kilovatov več od zonde cinque in 14 kilovatov več od še bolj ekstremne zonde R. Revija Evo je takrat tudi izvedela, da se bo avtomobil imenoval 760 LH, v čast njegovemu lastniku.
Pri Jalopniku so medtem objavili menda prve fotografije Hamiltonovega avtomobila. Dejansko naj bi šlo za avtomobil, ki je bil sprva namenjan nekemu bogatemu zalivskemu šejku, a si je ta kasneje premislil in se odločil za bolj bleščavega bugattija grand sport. Šejk si je za barvo zunanjosti izbral vijolično barvo.
Hamilton naj bi imel po virih Jalopnika za svojo zondo prav posebne želje. Tako je unikatno zadnje steklo in sama oblika strehe. Največja posebnost pa je menjalnik, za katerega je Hamilton vztrajal, da ga mora uvpravljati prek prestavne ročice in ne obvolanskih ročk. Prvak se pač želi zabavati v starem stilu.
Hamilton ima v svoji garaži že pestro zbirko superšportnikov. Med drugim so tam parkirani redki mclaren F1 LM, ki mu ga je podaril McLaren, za eno od zmag pa je dobil novega mclarna MP4-12C.