Takšna vozila, ki jih bo za zdaj lahko prodajal le na Japonskem, so sposobna spremljati promet z visoko stopnjo samostojnosti in voziti v vsakdanjem prometu.
Lestvica avtonomnosti vozil ima pet stopenj, pri čemer peta predstavlja popolnoma avtonomno vozilo, ki pomoči voznika ne potrebuje v nobenih razmerah. Vozila tretje stopnje, ki naj bi jih Honda na japonske ceste poslala do konca marca prihodnje leto, bodo zmožna na primer vožnje po avtocesti z gostim prometom.
Prvo vozilo s takšnim sistemom samodejne vožnje bo limuzina Honda legend. Honda bi lahko z njo na čelu postala prvi avtomobilski proizvajalec na svetu z množično proizvodnjo avtonomnih vozil tretje stopnje.
Pri razvoju avtonomnih vozil sicer hitro napredujejo tudi nekatere druge znamke, vendar je težava predvsem v zakonskih omejitvah. Prodajo in vožnjo takšnih vozil namreč trenutno dovoljujejo le redke države.
Po mnenju mnogih avtomobilskih novinarjev prehod na avtonomna vozila tretje stopnje pomeni ključni preboj, ki bo močno pospešil nadaljnji razvoj. Prvi mož ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla, ki prav tako močno hiti z razvojem samovozečih vozil, je poleti celo napovedal, da bo peta stopnja avtonomnosti na trgu "zelo kmalu".
V takšnem avtomobilu bi lahko denimo človek spal ali gledal film, medtem ko bi avtomobil vozil in se odzival na stanje v prometu popolnoma sam.