Hyundai je lani predstavil model kona s klasičnimi motorji na notranje zgorevanje, zdaj pa se je med prvimi podal v razred električnih suvov. Čeprav cena še ni znana je za pričakovati, da bo krepko cenejši od glavnih konkurentov med električnimi križanci, na primer tesle X ali prihajajočega jaguarja i-pace. V Evropi bo na voljo že sredi leta.
Na voljo bo v dveh različno zmogljivih različicah, šibkejšo z 99 kilovatov moči (135 KM) in 395 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 9,3 sekunde, največja hitrost 167 km/h, z enim polnjenjem litij-ionske baterije kapacitete 39,2 kWh pa naj bi bilo možno glede na interne rezultate testov, ki temeljijo na standardu WLTP (globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila), narediti do 300 kilometrov poti. Baterije se na standardnem električnem priključku polnijo šest ur in 10 minut, na hitri polnilnici pa baterijo do 80 odstotkov napolnimo v 54 minutah. Zmogljivejši električni motor zmore 150 kilovatov moči (204 KM) in 395 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,6 sekunde, največja hitrost je prav tako 167 km/h. Doseg polne baterije s kapaciteto 64 kWh je do 470 kilometrov - torej skoraj od Ljubjane do Splita - govorimo o idealnih razmerah in ne po avtocesti. Tudi v tem primeru se baterija do 80 odstotkov na hitri polnilnici napolni v 54 minutah.
Do leta 2020 bo imel Hyundai 15 tako imenovanih "ekoloških" modelov, je dejal predsednik Hyundai Europe Hyung Cheong Kim na avtomobilski sejmu v Frankfurtu leta 2017 in dodal, da bo 10 od teh 15 vozil na voljo v Evropi. Hyundai trenutno ponuja polno električno, plug-in hibridno in hibridno različico modela ioniq. Na avtosalonu v Ženevi bodo pokazali tudi novo generacijo vozila na gorivne celice (vodi), model next, ki ga bodo tržili tudi v Evropi.
Kona EV v dolžino meri 4,18 metra (1,5 centimetra več kotnavadna kona), široka je 1,8 metra, visoka 1,57 metra, medosna razdalja meri 2,6 metra, prostornina prtljažnika je 332 litrov.
Električna kona se od klasike nekoliko razlikuje tudi po obliki. Za kono EV je nekoliko posebna maska motorja, drugačna so 17-palčna platišča. Hyundai omenja led prednje žaromete in dvobarvno notranjost, tudi zunanjost je lahko dvobarvna. V notranjosti je 7-palčni zaslon na dotik z navigacijo, HUD zaslon, Apple CarPlay in Android Auto, in najnovejša generacija asistenčnih sistemov zbranih pod imenom SmartSense (sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanje pešcev, sistem za preprečitev zapustitve voznega pasu, sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu, aktivni tempomat ...)