Hyundai je predstavil model ioniq 6, ki se bo v namenski električni družini pridružil ioniqu 5. Po obliki pa je precej drugačen, saj gre za limuzino s pridihom kupeja. Predvsem zadnji del z dvema spojlerjema in ozkimi svetili od boka do boka bo marsikoga spominjal na legendarnega nemškega športnika. Svoje k obliki prispevajo "piksel" svetila. Ključen podatek pri obliki pa je koeficient zračnega upora, saj so ga Korejci spustili na izredno nizkih 0,21. Ioniq 6 bo tako eden najbolj aerodinamičnih serijskih avtov na trgu. Njegov škatlasti brat ioniq 5 je glede tega s koeficientom 0,28 precej zadaj.
![Ioniq 6 | Avtor: Hyundai](/media/img/f7/0f/92b728d78a0533c46023.jpeg)
Sta si pa brata znotraj precej podobna z zasnovo prostora in razporeditvijo ključnih elementov, saj vendar uporabljata tudi isto platformo E-GMP EV. Zanimiva posebnost pa je prenos gumbov z vrat na sredinsko konzolo med sedežema, ki jo ioniq 5 nima.
Avto, ki ga je Hyundai pokazal na slikah, ima digitalna vzvratna ogledala. Skoparili pa so s fotografijami zadnjega potniškega dela.
![Ioniq 6 | Avtor: Hyundai](/media/img/13/c7/d42ee75dcf92e2752850.jpeg)
Tehnične karakteristike so trenutno še zaupne narave, lahko pa na podlagi sorodstvenih vezi sklepamo na možnost enega ali dveh dveh elektromotorjev s 168 kW ali 239 KW, kot v primeru ioniqa 5. Platforma je narejena na 800 V arhitekturi, ki dovoljuje hitro polnjenje. Zelo verjetno bo ioniq 6 poznal tudi možnost napajanja drugih zunanjih porabnikov.
![Ioniq 6 | Avtor: Hyundai](/media/img/09/80/29da6ffeae1092101597.jpeg)