Pri Rolls-Roycu pravijo, da v svojih avtih ne delajo kompromisov. Zato v navalu digitalizacije, ki je v zadnjih letih preplavila avtomobile in se na zunaj kaže predvsem v vse večjih digitalnih zaslonih ter zmanjševanju števila klasičnih gumbov in stikal na minimum, britanska manufaktura v tem pogledu plava proti toku.
"Nismo vedno prvi, ko se sprejemajo neke novosti, in za to imamo dobre razloge," je za britanski Autocar povedal šef notranjega dizajna Alex Innes.
"Občutek čudovito uravnoteženega analognega stikala še vedno premaga zaslon na dotik."
"Za nas je tehnologija način, kako razširiti doživetje, kaj lahko pričakujete v rolls-roycu. Digitalizacija prinaša fenomenalne priložnosti in bo izboljšala naše zmožnosti, da bomo avto oblikovali po strankinih željah. A nikoli ne bi nečesa naredili le zaradi tehnologije same. Želimo jo razvijati na način, da bo ustrezala naši znamki in tistemu, kar zastopamo," je opozoril Innes in dodal morda ključno opozorilo, ki je danes v avtoindustriji zaradi navala tehnologij preveč v ozadju: "Zelo pomembno je, da od stranke ne zahtevate nič več, kot je treba. Rolls-royce mora biti zavetišče pred raznimi distrakcijami. Zato je naša odgovornost, da uvajamo tehnologijo na način, s katerim ne prekoračimo meje."
Rolls-Royce je pred kratkim predstavil novo generacijo modela ghost, ultraprestižne limuzine, ki je bila v svoji zadnji generaciji najbolj prodajan model znamke. Avto se odlikuje s številnimi tehničnimi novostmi, tudi takšnimi, ki so sploh prvič našle mesto v avtomobilski industriji. Po drugi strani pa ohranja na videz zelo tradicionalen in do skrajnosti preprost način upravljanja. "Zelo previdno smo izbirali materiale. Zato tudi nismo začeli uporabljati zaslonov na dotik s haptičnim učinkom. Občutek čudovito uravnoteženega analognega stikala še vedno premaga zaslon na dotik."