Zunanjo obliko so pri Oplu za modelno leto 2012 pustili pri miru, saj sprememb še ne potrebuje. Zato pa so imeli toliko več za opraviti pod motornim pokrovom. Tam je 1,4-litrski turbo motor zamenjal dosedanjega 1,8 litrskega atmosferskega, ta različica pa se sedaj kiti še z imenom ecoFLEX, saj so dodane nizkokotalne pnevmatike in aerodinamični dodatki. Čeprav ohranja isto moč 103 kW (140 KM), pa novi agregat glede na obljube v povprečju porabi le še 5,7 litra (dva itra manj), hkrati pa v zrak zdaj izpusti 134 g CO2/km (prej 179 g). Pospešek do 100 je 10,9 sekunde, najvišja hitrost pa 205 km/h.
Nekaj sprememb je tudi pri 2,0-litrskem turbo motorju, ki v navezi z 4x4 pogonom sedaj zmore 185 kW/250 KM (prej 230 KM) in 400 Nm navora (prej 350 Nm). Kljub veči moči je poraba po Oplovih podatkih zmanjšana za pol litra na 8,9 litra/100 km, izpusti pa za 12 g na 197 g CO2/km. Motor je dobil tudi sistem stop&start, tako kot drugi insignijini motorji.
Oplovo oko sedaj vidi bolje
Opel je za leto 2012 dodal dve novi ini naprednejši infotainment napravi, dodelal pa je tudi sistem Opel Eye, ki po novem poleg prometnih znakov opozarja tudi na nepravilno prehajanje voznih pasov in v sekundah meri razdaljo do spredaj vozečih.
Sicer v notranjosti ni večjih sprememb, kot opcija je na seznam doplačil dodana usnjena izvedba "Indian night".