Hyundai IONIQ bo postavljen na povsem lastno platformo, ki omogoča uporabo različnih tipov pogona. Tako bo na voljo kot povsem električni avto, kot priključni hibrid ali pa kot hibrid. V primeru drugih dveh bo elektriki pomagal še bencinski motor, ki bo služil kot generator po sistemu podaljševalnika dosega, je moč doumeti iz za zdaj skopih informacij.
Avto bo uradno predstavljen januarja, javnosti bo prvič dan na ogled marca v Ženevi.
Po pisanju Automotive News želi Hyundai svoje japonske tekmece v elektrifikaciji očitno dohiteti ne z avti tipa toyota prius, temveč s še bolj ambicioznim avtom, pri katerem bo kupec lahko izbral tisti čisti pogon, ki mu najbolj ustreza glede potovalnih navad in možnosti polnjenja.
In še ena novost - Hyundai bo na svoje avte z alternativnim pogonom v prihodnosti nameščal oznako Q.
dezurni@zurnal24.si
izredno me preseneča kako neka stvar nikakor ni mogoča oz. izvedljiva do trenutka ko nekdo dejansko naredi in požene gore uspeha... in kar na enkrat lahko "vsi" to delajo