Avto > Iz druge roke
7093 ogledov

Sprejem vozil na servis bo drugačen

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto
1/12
MatijaJanežič
Pri Renault-Nissanu so nam na Dolenjskem pokazali, kako in zakaj se bo spremenil sprejem na servis vozil in na sploh poprodajna dejavnost.

Družba Renault Nissan Slovenija je prejšnji teden v Novem mestu odprla novo centralno skladišče, ki ji ne zagotavlja le precej več skladiščnih prostorov, ampak tudi popolno samostojnost pri oskrbi.

Novomeško centralno skladišče, ki z nadomestnimi deli in drugo opremo za vzdrževanje avtomobilov ne oskrbuje le Slovenije, ampak tudi celotno regijo Adriatic, ki poleg Slovenije obsega še Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovino, Makedonijo, Črno Goro, Kosovo in Albanijo , se je namreč z razširitvijo skladiščnih površin tudi osamosvojilo od sodelovanja z večjim italijanskim partnerskim skladiščem v Milanu.

Izobraževalni center Renault Mirna Peč Avto Najsodobnejši objekt takšne vrste v Evropi

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Po novem je namreč neposredno povezano z Renaultovim centralnim skladiščem v Franciji, s čimer se je uvrstilo med vsega skupaj 35 velikim skladiščem, ki jih ima skupina Renault Nissan po svetu. Kot je povedal direktor skladišča Andrej Slak, je takšnih skladišč kot je njihovo, v Evropi dvanajst, njihovo pa je med najmanjšimi. A kljub temu smo lahko zadovoljni, da ga imamo, saj podobnih zmogljivosti denimo nimajo celo v veliko večjih državah, kot so Avstrija, Švica, Češka ali Slovaška.

Povečevanje prometa

Skladišče trenutno z nadomestnimi deli in drugo opremo za avtomobile znamka Renault, Nissan in Dacia v omenjenih državah oskrbuje 200 trgovcev in agentov, v zadnjih letih pa se mu tudi precej povečuje promet. Če je namreč leta 2013, ko so ga odprli, skladišče dnevno po regiji povprečno razposlalo 2.400 delov, je teh danes že okrog 3.000. Hitro in aktualno razpečevanje delov je toliko bolj pomembno tudi zato, ker narašča tudi obisk prodajno-servisne mreže. Če je namreč Leta 2013 mrežo dnevno obiskalo 1.500 vozil, je danes njihovo število že naraslo že na 2.000.

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Širitev, ki je bila torej zelo potrebna, je novomeškemu skladišču poleg dosedanjih 4.000 prinesla dodatnih 6.000 kvadratnih metrov skladiščnih prostorov. V njem trenutno dela trideset zaposlenih, ki bi jim radi dodali še nekaj talentov z logističnim znanjem, da bodo lahko še naprej učinkovito skrbeli za izpolnitev meril, po katerih v največ 48 urah poskrbijo za izpolnitev več kot 95 odstotkov naročil, ostala naročila pa izpolnijo v petih do šestih dneh.

Revoz Avto Revoz bogatejši še za eno novost!

Na seznamu nadomestnih delov vseh treh znamk je sicer kar 200.000 različnih postavk, v vsakem trenutku pa je na voljo vsaj 23.000 različnih delov. Pri tem ni pomembno, če gre za najnovejše modele avtomobilov ali takšne, ki se že uvrščajo med starodobnike, saj po dolžnosti zagotavljajo dele za avtomobile stare do 20 let, na voljo pa so tudi deli za avtomobile do 30 let starosti ali celo več.

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Digitalizacija ne pa avtomatizacija

Večji del avtomobilskih delov skladišče dobi neposredno iz Renaultovega centralnega skladišča v Parizu, deli za Nissanove modele prihajajo iz skladišča v madžarskem Gyoru, zelo majhne del pa jih kupijo tudi pri slovenskih trgovcih. Slak pravi, da k njim dele na dan pripelje dva do pet velikih tovornjakov iz Pariza in eden iz Gyora. Slovenskim partnerjem sicer dele deloma dobavljajo z neposrednimi prevozi z večjimi tovornjaki, ki dnevno odpeljejo v različne smeri, za večino dobav pa poskrbijo kar s pomočjo pošte.

Renault Clio Avto Je turbodizel še primeren za clia?

Učinkovit potek dela omogoča tudi izčrpna digitalizacija skladišča, v katerem vsi zaposleni uporabljajo brezžične čitalnike črtnih kod, ki jim omogočajo urejanje sprejema in izdaje pošiljk v realnem času. Vendar pa skladišče kljub digitalizaciji ni avtomatizirano, ampak za logistiko v njem skrbijo ljudje. Slak je to pojasnil z dejstvom, da so njihovi deli v zelo različnih embalažah, zato avtomatizacija v njem ne bi bila učinkovita. Dodal je, da to ne velja le za njihovo skladišče, ampak za skladišča v panogi nasploh.

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Poenostavitev komunikacije

V Novem mestu so nam predstavili tudi digitalizacijo prodajnih in poprodajnih dejavnosti v salonih in servisih znamk Renault in Dacia. Prodajalci renaultov in dacij bodo lahko po zaslugi integracije celotnega prodajnega procesa v eno orodje zgolj preko tabličnega računalnika na mestu ogleda avtomobila pripravil vso potrebno dokumentacijo za kupca, ki jo bo lahko takoj elektronsko podpisal, na enak način pa mu bo lahko tudi predstavil želeno vozilo, dodatno opremo, vzdrževanje in podobne, kar bi lahko kupca zanimalo. Takoj po ogledu mu bo lahko ponudbo tudi poslal na elektronski naslov, kupec pa bo lahko elektronsko podpisal tudi samo pogodbo o nakupu.

Nakup avtomobila preko interneta Renault Avto Renault spreminja strategijo in začenja internetno prodajo

Digitalizacija bo spremenila tudi postopek sprejema vozila na servis, kjer bodo papirnate naloge nadomestili tablični računalniki, ki naj bi poenostavili sprejem na servis in ga naredili bolj preglednega. Servisni svetovalec bo namreč lahko stranki kar ob avtomobilu pripravil ponudbo vzdrževanja. Opravil pregled poškodb in jih zabeležil ter dodal pomembne zaznamke. Stranka bo lahko kar na samem mestu pregleda podpisala dokumente, ki se bodo takoj shranili v elektronskem arhivu podjetja. Novi vmesnik bo poenostavil tudi pregled zgodovine servisnega vzdrževanja, poenostavil pa bo tudi pridobitev vseh drugih potrebnih dokumentov.

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Sistem torej v enem združuje več orodij, ki so bila potrebna do sedaj, neposredno pa lahko dostopa tudi do podatkov o zalogi in kataloških številkah rezervnih delov in na podlagi priporočenega programa vzdrževanja tudi predlaga servisna opravila. Za zdaj mora lastnik avtomobil še vedno sam pripeljati na servis, kar pa v prihodnosti morda ne bo več potrebno, saj pripravljajo tudi možnost prevzema vozila pri lastniku doma, na njegovem delovnem mestu ali po njegovi želji tudi kje drugje.

Renault twingo Z.E. Pomembna novost Avto Ta električni avto bodo po novem izdelovali v Sloveniji

Renault Nissan Dacia skladišče Novo mesto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.