Zelene kapice se na ventilih znajdejo zelo redkokdaj, vendar so tam iz zelo dobrega razloga. Sporočajo namreč, da so gume namesto z navadnim zrakom napolnjene z dušikom, ki naj bi imel veliko prednosti. Ker je dušik inertni plin, preprečuje oksidacijo gume, zmanjšuje pa tudi možnost požara, saj v gumi ni oksidantov.
Nekateri prodajalci gum precej promovirajo polnjenje gum z dušikom oziroma tako imenovanim plinom za gume, ki v Nemčiji denimo stane 12 evrov. Z njim napolnjene gume naj bi poleg zgoraj povedanega počasneje izgubljale tlak, ki ga skoraj ni treba preverjati. Dušik v gumah naj bi celo pozitivno vplival na porabo goriva in obrabo gum.
Minimalne razlike
Pri nemškem avtomobilskem klubu ADAC so preverili, če trditve o dušiku v gumah držijo. Dušik ima zaradi malce večjih molekul res manjši količnik difuzije od kisika, zato iz njih uhaja malce počasneje od zraka. Vendar pa si ADAC-ovi testi pokazali, da so bile razlike med gumami, napolnjenimi z dušikom ali zrakom, po nekaj mesecih minimalne oziroma skoraj neopazne.
Pri ADAC-u so preverili tudi drugi argument v prid polnjenja gum z dušikom, manjšo nevarnost požara. To je razlog, da so z dušikom običajno napolnjene gume na letalih, dirkalnikih ali vozil za prevoz nevarnih tovorov. V teh primerih je to smiselno, saj so gume lahko močno obremenjene in se močno segrejejo in se v skrajnem primeru lahko vnamejo.
Dušik ima v tem primeru prednost, da ni vnetljiv. Vendar pa se v osebnih avtomobilih ne razvijejo tako visoke temperature, zato polnjenje gum z dušikom iz tega razloga nima smisla.
Kot ugotavljajo pri ADAC—u, polnjenje gum z dušikom prinaša določene prednosti, vendar so te minimalne. Poleg tega mora voznik tudi v primeru, da je v gumah dušik, redno preverjati tlak, torej tudi dušikova manjša sposobnost difuzije v tem primeru ne prinaša koristi. Dodatni strošek se torej načeloma ne izplača.