Avto
33 ogledov

Iz formule 1 v mégana

Renault megane
1/23
Gregor Prebil
Mégane je po štirih letih na trgu doživel prenovo, ki jo bolj kot vidimo občutimo za volanom in po zaslugi novih pogonskih agregatov tudi pri stroških. Pri motorjih so sodelovali tudi Renaultovi strokovnjaki iz formule 1.

Po štirih letih in 770 tisoč prodanih primerkih po svetu, pri nas je bilo v tem času prodanih okoli 10 tisoč méganov, je prišel čas za prenovo tretje generacije uspešnega Renaultovega modela.

Prenovljene so tri karoserijske izvedenke, berline, grandtour (karavan) in coupe, ne tudi kabriolet, ki bodo pri nas v prodaji od ponedeljka dalje. Na zunaj so spremembe malenkostne, mere pa ostajajo enake. Nove so dnevne LED-luči, ki poskrbijo za modnejši videz, drugačen je prednji odbijač, stranske zaščitne letve so v barvi karoserije, novost predstavlja nova oblika platišč iz lahke litine in možnost personalizacije strehe z izbiro treh različnih nalepk. GT line je spredaj dobil dnevne luči LED v obliki bumeranga. Nekaj drobnih novosti je tudi pri športni seriji RS.

Zdaj tudi s kamero za vzvratno vožnjo

Notranjost krasijo novi materiali, veliko več je kromiranih detajlov. Oprema je bogatejša za sistem Visio, ki smo ga pred mesecem dni spoznali pri prenovljenem scénicu. Dve glavni funkciji sta samodejni vklop kratkih in dolgih žarometov ter asistenca za ohranjanje poti na voznem pasu.

Drugačna je podoba avdiosistema, ki je uporabniku prijaznejši, ponuja pa tudi povezljivost z USB in Blueetoth. Novost v méganu je kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, dodana je pomoč pri speljevanju v klanec, komfortni smerniki in senzor za kakovost zraka. Serijskih je tudi šest zračnih blazin, ESC je na voljo serijsko šele pri drugem nivoju opreme expression.

Varčnejši pogonski agregati

Renault megane | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Največjo novost predstavlja pogonska paleta. Poleg nekaterih že znanih motorjev izpostavljamo tri nove z oznako energy, Renault pa zagotavlja tudi do 25 odstotkov prihranka v denarju, ki je zasluga nižje porabe in stroškov vzdrževanja. Pri razvoju so Renaultovi inženirji združili moči z inženirji iz Renaultove ekipe iz formule 1, kar naj bi bilo kljub bolj ekonomični vožnji zagotovilo, da bodo na svoj račun prišli tudi bolj dinamični vozniki.

Novost predstavlja bencinski 1,2-litrski TCe energy motor (85 kW/115 KM), ki obljublja povprečno porabo 5,3 litra na sto prevoženih kilometrov in emisije 119 g/CO2 na prevoženi kilometer. Prihaja v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sistemom start/stop.

Na dizelski strani sta nova dva pogonska agregata energy. Šibkejši 1,5 dCi z močjo 81 kilovatov (110 KM), povprečno tovarniško porabo 3,8 l/100 km in emisijami 90 g CO2 na prevoženi kilometer in močnejši 1,6-litrski dCi s 96 kilovati moči (130 KM), povprečno porabo štiri litre in emisijami 104 g CO2.

Letos načrt prodaje 2.700 méganov

Renault megane | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Menjalniki so trije, poleg 5- in 6-stopenjskega ročnega tudi avtomatski. Renault ob začetku prodaje ponuja popust v višini 2.800 evrov, tako da osnovna različica modela berline z vstopnim 1,6-litrskim bencinskim agregatom s 74 kilovati moči (100 KM) in petstopenjskim ročnim menjalnikom, a brez ESC-ja, stane 12.590 evrov. Če se kupec odloči za financiranje prek Renaulta, prejme še podaljšano petletno garancijo oziroma do sto tisoč prevoženih kilometrov.

Renault ima kljub temu, da ima konkurenca na trgu mlajše modele, za letošnjo prodajo optimistične načrte in načrtuje prodati okoli 2.700 vozil mégane.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.