Zunanje oblikovanje je na prvi pogled prej evolucija kot revolucija. Z dolžino 3900 mm, širino 1695
mm in višino 1525 mm je novi jazz mešanica med vozilom segmenta B in kompaktnim večnamenskim
vozilom. Kljub povečanim meram obračalni krog 9,80 m od robnika do robnika ni večji kot pri
prejšnjem jazzu. Nova honda jazz v segmentu B ohranja zasnovo predhodnika z razporeditvijo posode
za gorivo v sredini in "magičnimi" sedeži, ki se zložijo in v trenutku ponudijo prostor za prevoz
večjih predmetov. Nekoliko širša karoserija s stilom "kabina naprej“ prinaša boljšo vidljivost in
pomeni, da je jazz še prostornejši, še posebej glede na zadnji prostor za noge in prtljažni
prostor. Magični sedeži se zdaj popolnoma podrejo z enim enostavnim prijemom. Novost je tudi v
prtljažnem prostoru – zadek z dvojnim prtljažnikom (Double Trunk).
Potovalni prostor je opremljen s kakovostnimi materiali, prijetnimi na otip, ki dajejo
občutek, da gre za kabino za zahtevnejši trg. Udobnejša sprednja sedeža z boljšo podporo, voznikov
naslon za nogo, po višini nastavljiv voznikov sedež, volan z nastavljanjem oddaljenosti in nagiba
in širši zadnji sedeži so samo nekatere značilnosti, ki prispevajo k bolj razvajajočemu in
sproščujočemu okolju v kabini. Pri ustvarjanju prijetnega bivalnega prostora v jazzu igrata vlogo
tudi dodatna zvočna izolacija in večja togost karoserije. In za resničen občutek prostornosti je
jazz 1,4 EX opremljen s panoramsko streho, ki se razprostira preko zadnjih sedežev za veliko
vidljivost v prostoru. Steklo, ki vpija toploto, in električni senčnik zagotavljata udobno okolje v
kabini v vseh letnih časih.
Korak naprej je bil narejen tudi na področju varnostne opreme, ki obsega uvedbo Hondine
konstrukcije karoserije ACE (Advanced Compatibility Engineering, napredni kompatibilnostni
inženiring), aktivne sprednje vzglavnike in podporo stabilnosti vozila (VSA). Pri vseh modelih so
standardno po dve sprednji in bočni zračni blazini, dve stranski zračni zavesi po vsej dolžini in
tritočkovni varnostni pasovi na vseh petih sedežnih mestih, pri čemer imata sprednji mesti
dvostopenjska zateznika pasov. Sprednjo sopotnikovo zračno blazino je mogoče tudi dezaktivirati, da
se lahko nazaj obrnjen otroški sedež pritrdi na sprednji sedež. Prvič je jazz opremljen z
opozorilnimi kazalniki varnostnih pasov tako na sprednjih kot na zadnjih sedežih. Sprednja sedeža
imata tudi aktivna vzglavnika, ki čim bolj zmanjšata morebitne poškodbe vratne hrbtenice zaradi
nihanja.
Nova motorja i-VTEC – 1,2-litrski s 66 kW/90 KM in 1,4-litrski s 73 kW/100 KM – imata večjo
zmogljivost in povečujeta varčnost z gorivom (kombinirana poraba 5,1 in 5,3 l/100 km). Tudi izpuste
CO
2 so znižali tako za 1,2-litrske kot za 1,4-litrske motorje. 1,2-litrski motor ga zdaj
oddaja v ozračje 120 g/km (znižanje s 129 g/km), 1,4-litrski pa ga proizvaja 123 g/kg z ročnim
menjalnikom ali 120 g/kg z menjalnikom i-Shift (znižanje s 137 g/km).
Za modele z ročnim menjalnikom je značilna nova prestavna kontrolna lučka (SIL) v sredini
merilnika vrtljajev, ki jo ima tudi najnovejši honda accord. Ker voznika vizualno opozarja na
najbolj primerne trenutke prestavljanja zaradi čim manjše porabe goriva, je bilo dokazano, da
omogoča znatne prihranke pri stroških za gorivo. Tako kot s petstopenjskim ročnim menjalnikom se
lahko 1,4-litrski motor poveže tudi s Hondinim najnovejšim menjalnikom i-SHIFT. Odkar so
šeststopenjski avtomatizirani ročni menjalnik prvič ponudili v tem razredu vozil, zagotavlja nižjo
porabo goriva tako v primerjavi s pravim samodejnim menjalnikom kot z zvezno spremenljivim
menjalnikom (CVT).
5
ogledov
Jazz zaigral nove note
1/22
Honda je na mednarodni predstavitvi v Frankfurtu predstavila novi jazz. Avto s petimi vrati se lahko pohvali s praktičnostjo in obilico prostora za potnike.