S koncem proizvodnje M3 E92 coupe in M3 E93 cabriolet, sta zgodovina postala tudi BMW M3 coupe in M3 cabriolet. Od stare garde je v novi generaciji ime obdržal le limuzinski M3. Namesto štirilitrskega V8 motorja v starem M3 (420 konjskih moči in 400 Nm navora), imajo tako novi M3 limuzina, kot M4 coupe in M4 cabrio, trilitrski šestvaljni agregat.
Gre za motor TwinPower Turbo z 317 kilovati moči (431 KMI in 550 Nm navora). Standardno se moč na cesto prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, opcijsko pa s pomočjo sedemstopenjskega M DCT dvosklopčnega menjalnika.
1750 kilogramov težak kabriolet (s samodejnim menjalnikom je 40 kilogramov težji), od 0 do 100 km/h pospeši v 4,6 sekunde (4,4 sekunde z M DCT menjalnikom), najvišja hitrost je tradicionalno omejena na 250 km/h. Tovarniško izmerjena poraba je med 8,7 in 9,1 l/100 km, emisije CO2 pa od 203 do 213 gramov na kilometer vožnje.
Cena za Nemčijo še ni znana, v ZDA bo stal 53.500 evrov.
12
ogledov
Kabriolet s pospeškom 4,4 sekunde
BMW bo na avtosalonu v New Yorku predstavil novi M4 cabrio. Prve uradne fotografije so že objavljene na spletu.