V začetku je šlo zgolj za občasne pritožbe, v zadnjem času pa se vse več ruskih lastnikov porschejev pritožuje, da njihovi avtomobili ne vžgejo več in so se praktično spremenili v "drage opeke", ki stojijo na mestu.
Celo trgovci, ki kljub Porschjevemu uradnemu umiku z ruskega trga še naprej prodajajo in vzdržujejo njegove avtomobile, ne morejo pojasniti tega fenomena. Vodja servisa v Porschejevi prodajalni Rolf Julija Truškova je za ruski medij RBK pojasnila, da težave nastopajo na vseh Porschejevih modelih. Truškova pojasnjuje, da bi za pojav lahko bilo krivo, da avtomobilski računalnik prejema nepravilne podatke o satelitskem pozicioniranju. Računalnik preprosto misli, da je nekdo ukradel avtomobil, in ga zablokira. Eden od razlogov za to bi lahko bilo dejstvo, da oblasti na območju Moskve in drugih večjih ruskih mest motijo signale GPS, s čimer poskušajo preprečiti napade ukrajinskih dronov.
Pri Porschejevem ruskem predstavništvu so tudi priznali povečanje pritožb lastnikov njihovih avtomobilov, vendar dodajajo, da težava gotovo ni povezana z zasnovo vozil. Pri Porscheju v Nemčiji pa so za Auto Motor und Sport pojasnili, da za težavo ni odgovorno njihovo podjetje, saj izhaja iz prilagoditev, ki so specifične za Rusijo. Tako kot drugi nemški proizvajalci so se v začetku ruske posebne operacije umaknili iz Rusije in prodajajo svoja zastopništva.
Novi porscheji kljub temu preko tako imenovanega vzporednega uvoza prihajajo v Rusijo, pri čemer je posebno aktivno predvsem že omenjeno zastopništvo Rolf. Radio Deutsche Welle ocenjuje, da so leta 2024 v Rusijo uvozili okrog 2.000 novih porschejev, kar je 15 odstotkov več kot leta 2023. Največ je bilo športnih terencev cayenne.
Glede na to, da bo Porsche šele moral najti rešitev za težavo, česar zaradi omenjene situacije ne počne prav aktivno, so se ruski lastniki morali znajti sami. Na spletnih straneh namreč krožijo navodila, kako lahko obidejo sistem. Eden od trikov je odklop akumulatorja za šest do deset ur, drugi pa vzpostavljanje in izključevanje kontakta v določenem časovnem zaporedju ali pa določeno časovno zaporedje priključitve in odklopa kontaktov na akumulatorju. Težava teh grobih posegov je, da se mora vedno znova vzpostavljati sistem v avtomobilu, torej zahtevajo veliko časa.
a samo poršeji ? a lade tud ne vžgejo ? torej pade par satelitov dol, pa je problem z CO2 rešen. noben nov avto ne bo več vžgal...razen seveda vartburgov.
Pol kile TNT-ja pa zagotovo krene ;-)
Morilski Putler moti signal GPS, da lahko vozijo samo še ruske Lade. In sedaj je čas, da ruski tajkuni presedlajo na Lade.