Čeprav model IS ni povsem nov, pa je bil avtomobil obsežno prenovljen. Videti je bolje kot predhodnik, Japonci pa obljubljajo, da se zahvaljujoč številnim novim tehnologijam tudi pelje veliko bolje.
Na sprednji strani je nova vretenasta rešetka s "tridimenzionalno strukturo" značilno za Toyotino premijsko znamko. Spremljajo jo novi žarometi, ki imajo zdaj integrirane LED dnevne luči. To daje avtomobilu veliko bolj sodoben in premijski videz.
Oblikovalci so preoblikovali tudi stranska krila, bolj dinamičen videz so zagotovili z novimi 18-palčnimi platišči iz lahke litine. Nekoliko drugačna so tudi vrata. IS je vozilo, ki vas ne pusti hladnega ob pogledu na nos vozila in na zadek, kjer je nov odbijač in preoblikovane zadnje luči, ki jih zdaj povezuje tanek osvetljen LED trak, kar pomeni, da bo vozilo že na daleč prepoznavno tudi v temi.
IS za leto 2021 je nekoliko večji od predhodnika in sicer za tri centimetre, je tudi nekoliko višji, medtem ko medosna razdalja ostaja nespremenjena.
V kabini so posodobitve komaj opazne, kar pa ne pomeni, da jih ni. Na novo je 10,3-palčni informacijsko-zabavni sistem združljiv s sistemoma android auto in apple carplay ter integracijo amazon alexa. Večji zaslon je vključen v vozilih, opremljenih z navigacijskim paketom, nadgraditi pa ga je možno z vrhunskim ozvočenjem Mark Levinson, ki se zdaj ponaša s 17 zvočniki in 1800 W moči. Sprednji sedeži so lahko oblazinjeni v posebno usnje.
Izvedenka sport F prinaša edinstveno zunanjo in notranjo obliko, od športnih odbijačev, edinstveno rešetko, zadnji spojler, na voljo je tudi športni izpušni sistem, difuzor in 19-palčna lita platišča. Kupci F Sport lahko naročijo opcijski paket Dynamic Handling, ki vključuje prilagodljivo vzmetenje in 19-palčna kovana platišča BBS v mat črni barvi. Slednja ne vplivajo samo za videz, ampak vsako tehta skoraj dva kilograma manj od običajnih platišč. Paket vključuje tudi ohišje ogledal iz ogljikovih vlaken in zadnji spojler iz ogljikovih vlaken.
Vozniki F Sport se bodo v kabini dobili ogrevane/prezračevalne športne sedeže, ogrevan usnjenim volanom in perforiran usnjen menjalnik ...
Pod motornim pokrovom IS 300 je znani 2,0-litrski štirivaljni motor s turbinskim polnjenjem s 180 kilovatov moči (244 KM) in 349 Nm navora. Povezan je z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom z naprednim sistemom umetne inteligence G-force, ki spremlja več parametrov zmogljivosti za določitev optimalne izbire prestave.
Čeprav ne gre za povsem nov model, pa je to prvo Lexusovo vozilo z novim "vozniškim podpisom". Zahvaljujoč obsežnemu testiranju so se inženirji osredotočili povečanju togosti karoserije in okrepili stranske nosilce radiatorja, povečali so število zvarnih točk na prednjem boku in optimizirali ojačitve konstrukcij C stebričkov na stranice strehe. Pri Lexusu trdijo, da izboljšave vplivajo na zmanjšanje hrupa in vibracij, hkrati pa vplivajo na udobje vožnje in vozne lastnosti, ki so še bolj dinamične. Temeljito so prenovili tudi vzmetenje, predvsem pa so prihranili na teži povsod, kjer so lahko.
Obogatili so ga tudi na področju varnostnih asistenčnih sistemov. Odlikuje ga izboljšana kamera in radar, ki poleg drugih vozil prepoznavata kolesarje in pešce. Izboljšali so asistenco sledenja vozilom na voznem pasu. IS ima vgrajeno tehnologijo za opozorilo na trk in avtomatsko zaviranje v sili, pomoč pri krmiljenju, pametne žaromete, prepoznavanje cestnih oznak ...
V ZDA bo IS na voljo že to jesen, na prodaj pa bo še v 39 državah.