SUV vročica se med kupci novih vozil še ne ohlaja. Po pisanju Automotive News Europe pri Kii in Hyundaiu razmišljajo, da bodo zaradi potreb potrošnikov po vozilih z višjim položajom sedenja namenjenih predvsem vožnji po urbanih središčih ponudili nov mali model v SUV razredu vozil.
Če bodo šefi znamk prižgali zeleno luč, bosta nova modela umeščena pod modela hyundai konca in kia stonic, ki sta trenutno najmanjša suva v ponudbi korejskih znamk.
Pri Kii že raziskujejo ali bi lahko za izdelavo uporabili katero od platform, na kateri nastajajo vozila za kitajski oziroma indijski trg,« je za Automotive News Europe povedal Kiin šef za evropske operacije Emilio: »Trenutno razmišljamo o križancu, ki bo manjši od stonica. Vendar pa ni še nič uradnega.«
Herrera je vseeno potrdil, da je tak avtomobil smiseln. Še manjši SUV želijo imeti v svoji ponudbi tudi pri Hyundaiju, je bil jasen kolega na Hyundaijevi strani Thomas Schmid, a ob tem pojasnil, da, če se bodo odločil izza tak avtomobil, prav gotovo ne bo nastajal na platformi konceptnega model carlino, ki ga bodo v serijski različici proizvajali za indijski trg.
Pri Hyundai si želijo vozilo, ki bo bolj SUV in manj križanec (crossover), torej vozilo, ki je nekoliko bolj odmaknjeno od tal. Vozilo vseeno ne bo smelo imeti štirikolesnega pogona. »Za to v tem razredu ni potrebe,« pravi Schmid, čeprav ima hyundai kona za razliko od kie stonica štirikolesni pogon.
V Evropi se lahko kot mini SUV po besedah analitika pri JATO Dynamics Felipe Munoza označuje zgolj suzuki jimny, ki v dolžino meri 3,65 metra in dodaja, da je vsekakor v Evropi prostor za mala SUV vozila, ki v dolžino merijo manj kot štiri metre in bi lahko nastajali na platformi mini mestnih vozil.
Hyundai v Evropi v tem razredu vozil prodaja model i10, kia pa picanta. Tudi drugi proizvajalci iščejo rešitve za ljudi, ki veliko večino poti naredio po mestu in želijo imeti vozilo oblike SUV in tudi višje sedenje in boljšo preglednost iz vozila. Pri Jeepu naj bi do leta 2020 predstavili »baby« jeepa, ki bo umeščen pod model renegade. Izdelovali naj bi ga v Italiji, prodajali pa po vsem svetu.
V ZDA namerava Hyundai predstaviti križanca s kodnim imenom QX, ki bo umeščen pod model kona, Imenoval naj bi se Styx in bo predstavljen 17. aprila na avtomobilskem salonu v New Yorku.
Munoz je prepričan, da bi lahko prav mala mestna SUV vozila odrezala svoj kos pogače tudi v razredu kompaktnih mestnih vozil. Prodaja malih vozil v Evropi je v prvih devetih mesecih leta 2018 poskočila za 37 odstotkov na 1,45 milijona vozil, so podatki, ki so jih razkrili pri JATO, v te številke pa niso vključena premium SUV vozila kot so mini countryman ali audi Q2. Prodaja kompaktnih SUV vozil je v istem obdobju poskočila za 20 odstotkov.
Munoz za konec dodaja, da lahko pričakujemo rast tako v razredu malih vozil kot SUV vozil.
ignis bi bil boljši za primerjavo..
Stara in od preobilja utrujena avtomobilska Evropa pa ležerno počiva na starih lovorikah in prepričuje sama sebe da je še vedno najboljša pri avtomobilih, čeprav imajo slednji trikrat krajšo garancijo od tiste pri Kiji , se precej bolj kvarijo od… ...prikaži več korejčkov in ponujajo za enak denar precej manj. Ne bo nam lahko....