Avto
33633 ogledov

Kitajcev carine ne ustavijo, storili ključno potezo za napad na Evropo

BYD Epa
Največji kitajski proizvajalec vozil BYD je le nekaj dni po uvedbi dodatnih carin za kitajska električna vozila v EU, povlekel novo potezo, s katero nakazuje svoje resne ambicije na evropskem avtomobilskem trgu.

Kitajski BYD, ki je med drugim tudi glavni sponzor Evropskega prvenstva v nogometu v Nemčiji, na najmočnejšem avtomobilskem trgu v Evropi, namerava 

Največji kitajski proizvajalec električnih avtomobilov BYD bo odprl tovarno v Turčiji, je za francosko tiskovno agencijo AFP povedal neimenovani vir iz turške vlade. Podrobnosti naj bi sporočil turški predsednik Recep Tayyip Erdogan. Novica je prišla le nekaj dni po uvedbi dodatnih carin za kitajska električna vozila v EU.

Naložba v tovarno bo po navedbah turških medijev vredna milijardo evrov. BYD bi se z odprtjem tovarne v Turčiji izognil višjim carinam v EU, saj za avtomobile, izdelane v Turčiji, glede na carinsko unijo iz leta 1995 veljajo ugodnejši pogoji uvoza v EU, navaja AFP.

BYD seal | Avtor: Profimedia Profimedia

Evropska komisija je začasne dodatne carine za uvoz električnih avtomobilov iz Kitajske uvedla pretekli teden, potem ko je preiskava pokazala, da kitajski izdelovalci uživajo koristi nepoštenih subvencij v okviru dobavne verige in s tem ogrožajo interese podjetij, ki vozila izdelujejo v EU.

Za avtomobile največjega kitajskega izdelovalca električnih avtomobilov BYD so tako uvedli dodatno carino v višini 17,4 odstotka. Pred tem je bila carina na uvoz električnih avtomobilov iz Kitajske v EU pri desetih odstotkih.

Kitajska je vodilna država pri svetovnem prehodu na električna vozila, pri čemer naj bi bil skoraj vsak tretji avtomobil na njenih cestah do leta 2030 električen, kaže ocena Mednarodne agencije za energijo.

BYD se na domačem trgu, kjer je prisotnih kar 129 blagovnih znamk električnih vozil, sooča s hudo konkurenco, na ameriškem in evropskem trgu pa s številnimi regulatornimi ovirami, zaradi česar svojo proizvodnjo širi tudi v tujino. Pred kratkim je tako odprl tovarno na Tajskem, za svojo prvo evropsko lokacijo tovarne pa si je izbral Madžarsko.

dezurni@styria-media.si
 

Komentarjev 20
  • silvester9 10:20 10.julij 2024.

    Treba bo zvišati carine na uvoz kitajskih avtomobilov.z najmanj 17% do 40%.

  • Avatar Garancija
    Garancija 08:24 10.julij 2024.

    Kitajci bodo uničili zahodno avtoindustrijo,pokupili bodo vse tovarne,nato bodo oni dirigirali cene.Ječmenarjev se ne da uničit.

  • bozo197 06:58 10.julij 2024.

    Slišalo se bo čudno, a ta zgodba se mi zdi za končnega kupca precej podobna obcestnim prodajalcem sadja, ki se pojavljajo in jih ni moč odstraniti. Ponujenega enostavno ne kupiš in izginil bo tudi prodajalec.