Avto
1286 ogledov

Kitajci preizkušajo nemške kupce: Plačaš enega, dobiš dva!

MG4 electric Saša Despot MG4
MG Motor, ki je v lasti kitajskega velikana SAIC, je v Nemčiji začel akcijo, ki je do zdaj še nismo videli: Plačaš enega, dobiš dva. Je to nova strategija za evropski trg?

MG Motor se kljub 100-letni tradiciji in prepoznavnosti zlasti v Združenem kraljestvu, z novimi, električnimi vozili želi prebiti na evropski trg. V Nemčiji, kjer so na začetku leta ukinili državne subvencije za električna vozila, so začeli z zanimivo strategijo, v kateri tako rekoč podarjajo vozilo. 

V Goodwoodu smo se na Žurnal24 ekskluzivno udeležili praznovanja 100. obletnice MG Motor in na dirkališču vozili električni roadster kabriolet cyberster. Več o tem tukaj.  

Za ceno enega dobite dva električna avtomobila MG4. Tisti, ki bodo kupili električni avtomobil MG4 v Nemčiji do 31. julija 2024, bodo "brezplačno prejeli" drugi primerek pri prodajalcu MG, piše nemški Auto Bild, kjer razkrivajo, kdo in kako je upravičen do "brezplačnega avtomobila."

MG4 electric | Avtor: Saša Despot MG4 Saša Despot

Promocija 2 za 1 deluje tako, da ob nakupu MG4 electric v gotovini in hkrati sklenitvi lizing pogodbe za drugo vozilo istega modela v promocijskem obdobju do 31. julija 2024 kupec prejme 8.592 evrov subvencije proizvajalca. To pokrije celotne stroške lizinga za štiri leta. Ponudba lizinga za zasebne stranke je opredeljena tudi bolj podrobno: MG4 Electric 51 kWh Standard, 0 evrov predplačila, 179 evrov je mesečin obrok lizinga za 48 mesecev trajanja, omejitev je 5.000 kilometrov letno, skupni znesek vseh obrokov je 8.592 evrov.

MG4 electric | Avtor: Saša Despot MG4 Saša Despot

Ko kupec dobi drugi avto v obliki brezplačnega štiriletnega najema, piše Auto Bild, mora plačati le 988 evrov za strošek prevoza.
Model MG4 je prodajna uspešnica tega kitajskega proizvajalca v Nemčiji. Na voljo je v petih različicah in treh velikostih baterij. Osnovni model z baterijo 51 kWh v Nemčiji stane 34.887 evrov.

MG4 electric | Avtor: Saša Despot MG4 Saša Despot

Po podatkih spletne strani Inside-digital.de je bil avtomobil junija 2024 s 4492 novimi registracijami drugi najbolj priljubljen električni avtomobil v Nemčiji. Pred njim je bil le VW ID.3 s 6.370 novimi registracijami.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 3
  • sandi76 08:20 30.julij 2024.

    Čisto zavajanje. Dejstvo je, da potrošnik na tak ali drugačen način plača oba. Kot pravi pregovor "Zastonj kosilo ne obstaja !"

  • Pepe007 07:50 30.julij 2024.

    Hm, dumping ali način, kako Evropo zasipati s smetmi? Proizvod, ki je pripeljan z druge celine, bi moral biti po koncu življenjske dobe tja vrnjen na stroške proizvajalca. Potem pa bi bila mogoče strategija drugačna.

  • Rim 07:11 30.julij 2024.

    Sta potrebna dva, da se lahko voziš vsaj z enim?