MG Motor se kljub 100-letni tradiciji in prepoznavnosti zlasti v Združenem kraljestvu, z novimi, električnimi vozili želi prebiti na evropski trg. V Nemčiji, kjer so na začetku leta ukinili državne subvencije za električna vozila, so začeli z zanimivo strategijo, v kateri tako rekoč podarjajo vozilo.
V Goodwoodu smo se na Žurnal24 ekskluzivno udeležili praznovanja 100. obletnice MG Motor in na dirkališču vozili električni roadster kabriolet cyberster. Več o tem tukaj.
Za ceno enega dobite dva električna avtomobila MG4. Tisti, ki bodo kupili električni avtomobil MG4 v Nemčiji do 31. julija 2024, bodo "brezplačno prejeli" drugi primerek pri prodajalcu MG, piše nemški Auto Bild, kjer razkrivajo, kdo in kako je upravičen do "brezplačnega avtomobila."
![MG4 electric | Avtor: Saša Despot](/media/img/6f/ce/ce09a9d51bcbe6cd1a80.jpeg)
Promocija 2 za 1 deluje tako, da ob nakupu MG4 electric v gotovini in hkrati sklenitvi lizing pogodbe za drugo vozilo istega modela v promocijskem obdobju do 31. julija 2024 kupec prejme 8.592 evrov subvencije proizvajalca. To pokrije celotne stroške lizinga za štiri leta. Ponudba lizinga za zasebne stranke je opredeljena tudi bolj podrobno: MG4 Electric 51 kWh Standard, 0 evrov predplačila, 179 evrov je mesečin obrok lizinga za 48 mesecev trajanja, omejitev je 5.000 kilometrov letno, skupni znesek vseh obrokov je 8.592 evrov.
![MG4 electric | Avtor: Saša Despot](/media/img/ff/1c/e1c8e52b5f00bcb72c92.jpeg)
Ko kupec dobi drugi avto v obliki brezplačnega štiriletnega najema, piše Auto Bild, mora plačati le 988 evrov za strošek prevoza.
Model MG4 je prodajna uspešnica tega kitajskega proizvajalca v Nemčiji. Na voljo je v petih različicah in treh velikostih baterij. Osnovni model z baterijo 51 kWh v Nemčiji stane 34.887 evrov.
![MG4 electric | Avtor: Saša Despot](/media/img/d0/31/f5113fd1075c6ddf5da1.jpeg)
Po podatkih spletne strani Inside-digital.de je bil avtomobil junija 2024 s 4492 novimi registracijami drugi najbolj priljubljen električni avtomobil v Nemčiji. Pred njim je bil le VW ID.3 s 6.370 novimi registracijami.
Čisto zavajanje. Dejstvo je, da potrošnik na tak ali drugačen način plača oba. Kot pravi pregovor "Zastonj kosilo ne obstaja !"
Hm, dumping ali način, kako Evropo zasipati s smetmi? Proizvod, ki je pripeljan z druge celine, bi moral biti po koncu življenjske dobe tja vrnjen na stroške proizvajalca. Potem pa bi bila mogoče strategija drugačna.
Sta potrebna dva, da se lahko voziš vsaj z enim?