Dacia z dusterjem pick-up na sodobni način nadaljuje zgodovino v Romuniji zelo priljubljenega pick-upa na osnovi »pra-dacije« 1300 oziroma renaulta 12. Praktični majhen poltovornjak se je namreč v proizvodnji romunske tovarne obdržal vse do leta 2006, kar trideset let po začetku proizvodnje in dve leti po zaključku proizvodnje limuzine dacia 1300.
Po merah se poltovornjak načeloma ne razlikuje od običajnega dusterja, saj je dolg 4,34, širok 1,82 in visok 1,68 metra, medosna razdalja pa znaša 2,67 metra. Poltovornjak je tudi za 1,4 centimetra bolj oddaljen od tal. 1,65 metra dolg in 0,97metra širok keson s prostornino natanko 1.000 litrov sledi oblikovnim linijam križanca, seveda z odrezanim zgornjim delom, nosilnost pa znaša 500 kilogramov.
Duster pick-up je na voljo le z enojno kabino, za katero je velika šipa. Ki jo ščiti varnostni lok, ki očitno poskrbi tudi za zadostno vzvojno trdnost avtomobila. Za pogon je poskrbljeno zgolj z enim motorjem, 1,5-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom, izbire karoserijske barve pa ni, saj je na voljo le bela.
Dacia sicer duster pick-up izdeluje v sodelovanju z romunskim podjetjem Romturingia, ki je izdelovalo tudi poltovornjak na osnovi dusterja prve generacije, v Romuniji pa je treba zanj odšteti malo več kot 22.000 evrov.