Amarok, ki so ga razvile oblikovalske in razvojne ekipe v Avstraliji in Evropi, bodi namreč izdelovali samo v Južni Afriki, od koder ga bodo izvažali po svetu. Šlo bo torej za precej svetovni avtomobil.
Pri Volkswagnu namigujejo, da izbira Abstralije in Južne Afrike za razvoj in proizvodnjo amaroka, ni bil naključna, saj poltovornjaki v obeh državah predstavljajo način življenja in s svojo robustnostjo in praktičnostjo marsikomu omogočijo, da sploh lahko opravlja svoje delo.
Ko mora na zahtevnih cestah in razgibanem terenu prepeljati precej tovora je namreč vsak vesel, če mu je v pomoč zmogljivo vozilo. To je tudi eden od razlogov, da je Volkswagen v desetletju njegovega obstoja prodal več kot 800.000 primerkov amaproka. Volkswagen je sicer tudi partner organizacije Wilderness Foundation Africa, ki v Južni Afriki med drugim skrbi za zaščito nosorogov.
Za tretjo generacijo amaroka sicer že velja, da bo še bolj kot doslej prilagojena tudi uporabi na urejenih cestah. Na voljo bo bistveno več asistenčnih sistemov kot doslej, prav tako pa bost na višji ravni tudi infozabavna tehnika in povezljivost. Navdušil naj bi tudi s svojimi strogimi karoserijskimi linijami, predvsem z markantnim sprednjim delom in oblikovno zasnovo »X-design«.
Google je vsak teden plačal spletno delo od doma od 6000 do 10000 evrov. Od Googla sem prejel prvi mesec 27416 evrov plače. V prostem času delam 3 ure na dan. pojdite na to stran za več podrobnosti............ >>>>>>>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑫𝒐𝒖𝑰𝒏𝒄𝒐𝒎𝒆.𝐜𝐨𝐦