Avto > Kombinirana
355 ogledov

MAN predstavil TGE in začel boj na trgu dostavnikov

MAN TGE
1/7
Man
Nemški MAN, znan predvsem po izdelavi tovornjakov, z modelom TGE prvič vstopa v svet lahkih gospodarskih vozil. Bližnji sorodnik VW transporter in drugi veliki dostavniki so dobili novega velikega konkurenta.

Pri nemškem podjetju MAN pravijo, da TGE predstavlja priložnost za vse uporabnike, ki že delajo z njegovimi velikimi brati v težji industriji in potrebujejo prilagojeno rešitev za nove potrebe. TGE ima namreč razpoložljivi razpon med 3,0 do 44 ton.

Veliko prostora in visoka nosilnost

Poleg zaprtega dostavnega vozila ali kombija z okni je izbira nadgradnje vozila široka in možnost konfiguracij različna. Za TGE obstajata dve medosni razdalji, tri različne višine strehe in tri različne dolžine vozila. Dolžine zaprtega dostavnega vozila so v razponu od 5,983 milimetra do 6,833 milimetov in do 7,388 milimetrov. Višine vozil so ocenjene na 2,340 milimetrov, 2,575 milimetrov, in 2800 milimetrov. Največja možna prostornina je do 18,3 kubičnih metrov, prtljažni prostor pa je v standardni opremi osvetljen z LED svetlobo. Dovoljena skupna masa TGE se začne pri 3,0 tonah pa vse tja do 5,5 ton. Dodatnih 3,5 tone se lahko doda preko vlečne kljuke. V idealnem okolju lahko nosi do 1,5 tone tovora.

Od 75 kilovatov do 130 kilovatov moči

Glede na dovoljeno skupno maso, je mogoče izbirati med pogonom na sprednji kolesi, pogonom na zadnji kolesi ali pogonom na vsa kolesa, vse pa je lahko v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Z MAN TGE se je rodila celotna nova generacija dizelskih motorjev z razpon od 1,968 cm3. Na izbiro bodo različice z 75 kW (102 KM), 90 kW (122 KM), 103 kW (140 KM) in 130 kW (177 KM).

Voznikov sedež je na voljo v štirih različnih modelih, prevleke odlikuje dolga življenjska doba in visoka odpornostjo proti obrabi, kar se je izkazalo že pri tovornjakih. Standarden je sistem EBA (Emergency Brake Assist – sistemom za pomoč pri zaviranju v sili). Senzorji razdalje služijo za pregled kritičnih razdalj in tako pomagajo skrajšati zavorno pot. Del opreme so tudi elektromehanski servo volan, tempomat, sistem za prepoznavanje utrujenosti.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.