Novi tovornjak s štirimi premami in osemkolesnim pogonom 8x8 bo razširil družino terenskih tovornjakov zetros, ki bo segala od dvoosnega do štiriosnega terenskega tovornjaka, na voljo pa bo s prihodnjim letom.
Tovornjak je nastal zaradi velikega naročila kanadskega obrambnega ministrstva, v okviru katerega bodo kanadski vojski v prihodnjih letih dobavili več kot 1.500 vozil. Pri podjetju pravijo, da ima nova 8x8 izvedba tovornjaka ob običajno visokih terenskh zmogljivostih te družine večjo nosilnost 25 ton, poleg tega pa zaradi daljše šasije z dolžino 11,15 metra zagotavlja tudi več prostora za morebitne nadgradnje in mu s tem širi spekter logističnih in taktičnih možnosti.
Tovornjak je opremljen s šestvaljnim motorjem OM 460 z delovno prostornino 12,8 litra, ki razvija moč 375 kilovatov in navor 2.300 njutonmetrov. Vozilo ima tudi visoke previsne in vstopne kote in opremo za vožnjo čez vodo, terensko vožnjo pa olajšajo tudi vzdolžne in prečne zapore diferencialov.
Zetros 8x8 bo na voljo v dveh izvedbah. V prvi bo imel dve premi spredaj in dve zadnjaj, krmiljena pa bodo vsa kolesa na sprednjih premah. Druga izvedba bo imela eno premo spredaj, tri pa zadaj, s tem, da bo krmiljena tudi zadnja prema, kar bo pripomoglo k zmanjšanju obračalnega kroga.
Novost je tudi tovarniško vgrajena zaščitena kabina, ki bo opremljena z posebno oklepno zaščito voznika in posadke pred balističnimi izstrelki ali kopenskimi minami. Zaščitena kabina je sicer že na voljo na zetrosu 6x6, s prihodnjim letom pa jo bo mogoče naročiti tudi za druge tovornjake iz družine zetros.
Mercedes-Benz Trucks sicer na sejmu predstavlja tudi vojaško transportno različico tovornjaka unimog U5000 s kesonom in ponjavo, oklepni vlačilec z dvojnim vitlom arocs 6x6, zetros 4x4 in prilagodljivo šasijo FGA, ki lahko služi kot taktična šasija za oklepne transporterje osebja.