Tovorno vozilo je osnovno delovno orodje podjetij, ki prinaša denar in plače zaposlenim. Pri izbiri tovornega vozila se vse prednosti in argumenti za ali proti nakupu osredotočijo na strošek vozila na prevožen kilometer v življenjski dobi. Stroški so testno povezani z izbiro pnevmatik, ki neposredno vpliva na porabo goriva tovornih vozil. Pnevmatike niso le "guma na kolesu" – so eden ključnih dejavnikov, ki vplivajo na porabo goriva, stroške obratovanja in okoljski odtis tovornjakov. Z izbiro kakovostnih, pravilno napolnjenih in namensko izdelanih pnevmatik lahko lastniki voznih parkov dosežejo pomembne prihranke.
Pri gumarskem velikanu Goodyear so kot odgovor na izzive Goodyear predstavili KMAX GEN-3, novo generacijo tovornih pnevmatik, s katero nadgrajuje eno svojih najbolje prodajanih linij. Nova generacija po trditvah Goodyearja omogoča večjo učinkovitost, nižje stroške in trajnostne rešitve za prihodnost transporta.
Gre za eno najbolje prodajanih linij tovornih pnevmatik podjetja Goodyear, katerih prednost je vrhunska zmogljivost v svojem razredu, ohranjanje vzdržljivosti in oprijem. Podjetje navaja, da nova linija v primerjavi s predhodniki zagotavlja vodilni doseg v svojem razredu, izboljšan oprijem in do 13-% boljšo kotalno upornost, pri čemer ohranja vzdržljivost, na katero se zanašajo vozni parki.
Pri Goodyearju kot ključen napredek navajajo razvoj nove zmesi tekalne plasti, zato so prepričani, da nova linija KMAX GEN-3 brez kompromisov glede oprijema ali vzdržljivosti izboljšuje največji doseg in zmogljivost v okviru linije KMAX. Prepričani so, da lahko z novim produktom več prevoznih podjetij preide na varčnejše pnevmatike.
Vse pnevmatike Goodyear KMAX GEN-3 vključujejo:
• Ecoready tehnologijo: pnevmatike so izdelane z več kot 40 % trajnostnih materialov in označene z logotipom ECOREADY TECHNOLOGY . Vsebujejo tudi silikat iz pepela riževih luščin (RHAS), pri čemer je delež trajnostnih sestavin dodeljen po sistemu masne bilance.
• RFID oznake: vgrajeni RFID čipi omogočajo natančno digitalno identifikacijo pnevmatik ter poenostavijo povezovanje s sistemi za upravljanje in sledenje pnevmatikam v voznem parku.
Nova linija Goodyear KMAX GEN-3 vključuje KMAX S GEN-3 za vodilno os, KMAX D GEN-3 za pogonsko os in KMAX T GEN-3 za prikolice. Vsaka pnevmatika v liniji je zasnovana za veliko število prevoženih kilometrov in je namenjena izboljšanju zmogljivosti voznih parkov na dolgih, regionalnih in urbanih relacijah.
"Z linijo Goodyear KMAX GEN-3 smo nadgradili ponudbo, ki je med našimi strankami znana po odlični kilometrini in izboljšani energetski učinkovitosti, brez kompromisov pri zmogljivosti, kar našim strankam omogoča samozavestno spopadanje z vsakodnevnimi izzivi," je povedal Xavier Fraipont, podpredsednik produktno poslovne enote za tovorne pnevmatike EMEA pri Goodyearu in dodal "S kombinacijo inovativnih zmesi, prilagojenosti električnim vozilom in poslovanja jih približuje trajnostnim transportnim rešitvam."
Pnevmatike za vse vrste pogonov
Pnevmatike za vodilno in pogonsko os vsebujejo zmes tekalne plasti s polnim deležem silike, kar poveča odpornost proti obrabi in ohranja nizko temperaturo delovanja. To posledično prispeva k nižjemu kotalnemu uporu in manjši porabi goriva. Poleg tega so pnevmatike za vodilno in pogonsko os pripravljene za električni pogon, zato so primerne za uporabo pri dizelskih, hibridnih in električnih vozilih. Z izboljšano nosilnostjo in večjo togostjo profila so optimizirane za večjo maso in navor električnih vozil ter podpirajo večji doseg baterije zaradi zmanjšanega kotalnega upora.
Pri Goodyearu menijo, da linija KMAX GEN-3 dodatno krepi vsestranskost njihovega portfelja tovornih pnevmatik, ki zdaj pokriva še širši nabor zahtev in obratovalnih razmer. To potrjuje Goodyearovo zavezanost k razvoju celovitih, na prihodnost pripravljenih rešitev, ki ustrezajo nenehno razvijajočim se potrebam sodobnih voznih parkov.
"Z zmanjšanjem skupnih stroškov lastništva KMAX GEN-3 potrjuje našo stalno zavezanost razvoju vrhunskih produktov, ki ustrezajo resničnim potrebam prevoznikov in zagotavljajo dokazano zmogljivost z do 13-% manjšim kotalnim uporom, prispevajo k merljivim prihrankom goriva in lahko pomagajo pri zmanjšanju emisij CO₂," dodaja Maciej Szymański, direktor trženja za tovorne pnevmatike EMEA pri Goodyearu.