Volkswagen je svetovno predstavitev novega modela california pripravil v Sloveniji. Predstavnik za bivalna vozila pri Volkswagnovem oddelku gospodarski vozil Christian Schlüter nam je povedal, zakaj so se tokrat odločili, da predstavitev volkswagna californie pripravijo v Sloveniji, kaj jim je v naši državi všeč in kako se sploh lotevajo priprave takšnih predstavitev.
Zakaj ste se odločili za predstavitev volkswagna californie v Sloveniji?
Ko iščemo lokacije za predstavitvene vožnje, nas zanimajo države in kraji, kjer imajo novinarji možnost, da preskusijo avtomobil v čim bolj avtentičnem okolju. S tem jih čim bolj približamo občutkom naših kupcev, ki se s takšnim avtomobilom odpravijo na počitnice. Slovenija je ena najlepših držav v Evropi, kamor lahko v tem času greste z avtodomom, saj ni prevroče, je pa toplo in imate lepo vreme. Tudi to je pomembno. Če hočete živeti v avtomobilu in doživeti lepo izkušnjo, uživati v pokrajini, narediti lepe fotografije in posnetke za dober članek, je Slovenija gotovo prava država za to.
Kako se odločate za lokacije predstavitvenih voženj?
Ob začetku takšnega projekta najprej dobro premislimo, kakšne kraje iščemo za predstavitev. Na predstavitvi volkswagna californie smo hoteli, da novinarji obiščejo dva različna kraja, enega v gorah in drugega na morski obali. Predstavitev smo hoteli organizirati v dveh različnih krajih, dveh različnih lokacijah, dveh različnih okoljih. Potem smo izhajali iz lokacije letališča, na katerega prihajajo novinarji. Dnevne poti namreč ne smejo biti predolge ali prekratke. Potem pa v tako določenem območju poiščemo potencialne kraje predstavitev, med katerimi na koncu izberemo najbolj ustrezne.
Pred dvajsetimi in še desetimi leti so na predstavitve večinoma prihajali novinarji tiskanih medijev, danes pa so med nami tudi novinarji spletnih medijev, vplivneži, "youtuberji" in drugi ustvarjalci vsebin. Ali je zaradi tega prišlo tudi do sprememb v organizaciji takšnih predstavitev?
V bistvu se ni nič spremenilo. Za nas ni pomembno, če ste influencer, "youtuber", spletni ali klasični novinar, ki piše za časopise. Izkušnja, ki jo ponujamo, je še vedno enaka za vse. Greste na posebno vrsto potovanja in to počnete na enak način kot naše stranke. Tako kot uporabniki bivalnih vozil, izkušate svobodo na kolesih. Odpeljete se, kamor hočete, parkirate, kjer hočete, in tako naprej. Seveda pa pri tem tudi upoštevate vsa pravila in prenočujete le na določenih mestih, se pravi v avtokampih ali na parkiriščih za bivalna vozila.
Dobro je, da se je vaša država odločila za turizem, ki je prijazen do narave. To predvsem velja za turizem s kampiranjem. To je gotovo bolj pozitivno v primerjavi z nekaterimi državami, ki dovolijo divje kampiranje. Če je v takšnih državah kakšno zelo atraktivno območje, je tam skoraj gotovo velika gneča, ljudje pa škodijo naravi. Vaša država je izbrala dobro pot.
Zato smo za predstavitev volkswagna californie tudi izbrali Slovenijo. Ker ste okolju prijazna država in razmišljate o varovanju okolja. To je dober pristop, ki odlično ustreza tudi našemu avtomobilu. Ljudi, ki potujejo s to vrsto avtomobilov, običajno skrbi za kakovost okolja. Radi imajo naravo in skrbijo zanjo.
Kakšna je pravzaprav ciljna skupina kupcev te vrste avtomobila, razmeroma skromnega bivalnega vozila?
Če upoštevate zgolj velikost volkswagna californie, je to kompaktno bivalno vozilo. Najbolj očitno je, da nima lastne kopalnice. To je bolj ali manj avtomobil, ki ga lahko uporabljate za vsakdanje vožnje, med počitnicami pa ga uporabite kot bivalnik. Zato se kupci tudi odločajo zanj. Kupci californie nimajo radi velikanskih avtodomov. Ko se vozite po ozkih ali gorskih cestah, uživate prednosti vožnje malce večjega osebnega avtomobila, ko pa pridete v avtokamp, pa imate na voljo do štiri postelje in drugo opremo za kampiranje. Volkswagen california vam omogoča veliko možnosti v enem avtomobilu: dnevno prevozno sredstvo, bivalnik in tako naprej.
Volkswagen california torej nima ene same ciljne skupine uporabnikov. Njegovi uporabniki so zelo različni. Med njimi so mladi pari, mlade družine, upokojenski pari, samotarski vozniki in podobno. Uporabniki so torej zelo različni in ni neke ciljne skupine. Večina uporabnikov se tudi navdušuje nad aktivnim preživljanjem prostega časa na specifičen način. To so lahko kolesarji ali kanuisti ali pa preprosto pohodniki. Običajno so tudi odprtega duha za naravo in dejavnosti v naravi.
Kaj vam je v Sloveniji posebno všeč? Tukaj ste že nekaj časa?
Rad imam tukajšnje okolje. Naj povem tako. Trenutno gledamo gore in modro nebo, kar je odlično. Potem se bomo peljali po lepi pokrajini, videli bomo veliko jezer, rek, lepo pokrajino, na koncu pa bomo šli na obalo s čistim morjem. To je čudovito. Slovenija je zelo pestra dežela in tudi ljudje so zelo prijazni. Povsod se počutim dobrodošlega.
S tem dogodkom sicer podpiramo tudi domače gospodarstvo. Kosilo smo denimo organizirali v istrski gostilni, ki je odlična in podpira lokalne pridelovalce. Imate tudi kakovostno hrano. Lepo je biti tu v Sloveniji.
A res, na vsakem metru parkiranja v naravi si v prekršku, Slovenija je ustvarjena, da z nesmiselnimi zakoni omejuje ljudi, ki si želijo malu miru v naravi, naj se zgleduje po Skandinavskih državah, kjer lahko brezplačno, kjer koli v naravi… ...prikaži več parkiraš, postaviš šotor, mizico in te nebo nihče preganjal, kasiral in še ……. Portorož, Izola, Piran, turizem po Golobovo, balkanci serjejo en po drugem, hvala za …..mafija čefurska