Pri Volkswagnovem oddelku gospodarskih vozil pravijo, da je včasih treba na novo premisliti tudi dobre stvari, da postanejo še boljše in pri novem multivanu bodo ta korak storili tako, da se bodo preprosto poslovili od klasične prestavne ročice. Multivan bo z novo generacijo namreč na voljo le še z menjalnikom DSG.
S to potezo bodo predvsem izboljšali življenje v kabini vozila, saj bodo precej olajšali prehajanje med prednjima sedežema v zadnji del kabine in povečali njeno prostornost. Prvi generaciji multivana T3 in T4 sta bili opremljeni s konvencionalnim menjalnikom z dolgo ročico, pri generacijah T5 in T6 pa so prestavno ročico že preselili na armaturno ploščo, s čimer so olajšali prehod s sprednjih sedežev v zadnji del, kar je, kot poudarjajo, tipična lastnost Volkswagnovih prevoznikov.
Kombinacija elektronike in softvera jim bo v novi generaciji T7 multivana omogočila, da bodo šli še dlje. Ročni menjalnik so opustili, prestavno ročico pa prelevili v stikalo na armaturni plošči, takšno, kot ga poznamo iz novih predstavnikov Volkswagnove skupine, s čimer so še povečali vrzel med prednjima sedežema. Sistem deluje po načelu »shift-by-wire«, kar pomeni, da se ukazi z ročice do menjalnika prenašajo elektronsko in ne mehansko. Poslovila se bo tudi ročica ročne zavore, ki jo bo nadomestila električna parkirna zavora s stikalom na armaturni plošči.
V multivanu bo stikalo menjalnika vgrajeno desno od volanskega obroča, na višini 10-palčnega zaslona infozabavnega sistema, na katerem se bo sicer lahko prikazovala tudi 360-stopinjska slika okolice avtomobila, ki bo zelo olajšala parkiranje in tudi siceršnje manevre pri nižjih hitrostih.