Audi je iznašel način, kako uporabiti robote v želji po izboljšanju procesa nanašanje barve na karoserijo avtomobila.
Proces proizvodnje avtomobilov postaja vse bolj zapleten, a hkrati tudi lažji. Avtomobilski proizvajalci pri izdelavi avtomobilov uporabljajo kompleksnejše materiale, hkrati pa vse večja avtomatizacija in robotizacija proizvodnega procesa lajša proizvajanje avtomobilov.
Audi je razvil način, pri katerem roboti nanašajo dve barvi na karoserijo vozila v enem samem procesu. S tem bodo prihranili čas in denar. Če proizvajalec želi več kot eno barvo na vozilu, to zahteva veliko časa in denarja, saj je za barvanje avtomobila treba izvesti več procesov.
Glavna barva se nanaša prva, šele ko se posuši pa sledi nanos druge. Stiku dveh barv je treba posvetiti veliko pozornosti, saj nihče ne želi, da se barvi v kateremkoli delu razlijeta ena čez drugo. Pri novem procesu bojazni, da bi se barvi zmešali, ni. Trenutno to metodo preizkušajo pri avtomobilih s primarno barvo karoserije in črno streho.
Zelo natančen instrument, ki ga nadzoruje robot, locira rob med streho in stanico karoserije. Po tem se črna barva nanaša naravnost na streho. Pri Audiju pravijo, da je proces milimetrsko natančen. Barva se nanaša na način, da ni "megle" od vbrizgavanja, meja med barvami pa ostaja ostra in definirana. Nova metoda prav tako ne zahteva, da zaposleni ročno maskirajo karoserijo, kar vse pomeni privarčevanje na času, materialih in denarju.
Proces barvanja je za zdaj še vedno v fazi razvoja, a v Ingolstadtu zagotavljajo, da bodo prvič nov proces v proizvodnji uporabili že prihodnje leto.