Sylivia Dos Santos, ki je pri Renaultu odgovorna za poimenovanje vozil, je namreč povedala, kaj jih je vodilo pri poimenovanju novega renaulta australa, oziroma, kako pri njih nastajajo imena novih vozil, za katera vedno upajo, da bodo postala tako emblematični sestavni del splošne kulture, kot to velja za dauphine, espace, twingo ali clio.
Dos Santosova pravi, da Renault ni vedno uporabljal iste strategije poimenovanja avtomobilov, vendar pa je, čeprav je bil nekaj desetletij v rabi sistem s kombinacijo črke R in številke, večino svojega obstoja modele označeval z imeni. To je namreč veliko bolj učinkovito, saj avtomobil s konkretnim imenom pridobi določene asociacije, ki vzbujajo čustva, kar je zelo pomembno za vsako znamko, ki želi vzpostaviti vezi s svojimi kupci.
Poigravanje z dolžinami
Takšno označevanje, doda Dos Santosova, omogoči oblikovalcem tudi poigravanje z različnimi dolžinami imen. Kratka in igrivo zveneča imena denimo ustrezajo majhnim okretnim avtomobilom, kakršna sta renaulta zoe ali clio, daljša pa se podajo velikim in bolj prestižnim avtomobilom, kakršen je renault talisman. Določena imena so celo prerasla svoje avtomobile in se zapisal v avtomobilsko zgodovino. Tako je denimo espace, ki v francoščini pomeni prostor, ali pa twingo, ki zelo jasno izraža dinamičnost.
Naj se ime avtomobila zdi še tako »iz rokava streseno«, je kljub temu plod dolgoletnega dela različnih strokovnjakov od tržnikov do pravnikov, oblikovalcev ali tržnih agencij. Dos Santosova pravi, da imajo pri tem tri glavne možnost. Prva je obuditev uveljavljenega in ikonskega imena iz zgodovine znamke, druga je izbira imena iz Renaultove baze zaščitenih imen, ki jo nenehno izpopolnjujejo, tretja možnost pa je, da ustvarjalnosti pustijo prosto pot in oblikujejo novo ime. A na koncu je odločitev med predlogi vedno v rokah direktorja, ki končno razsodi, katero ime se najbolje prilega njegovemu videnju novega avtomobila.
Pravo ime?
Na koncu so pri Renaultu za novi športni terenec izbrali ime austral, ki je v njihovo bazo bilo sicer vpisano že leta 2005 in izpolnjuje vrsto meril za poimenovanje. Dos Santosova pravi, da ime austral, ki so ga izpeljali iz latinske besede »australis« (južni), nemudoma prikliče barve in toploto juga, pomirjujoče prizore iz narave, širna prostranstva in obljubo odprtja v polje neomejenih možnosti. In podobno učinkuje v mnogih evropskih jezikih.
Poleg tega, zaključi Dos Santosova, se ujema tudi z gensko zasnovo in strategijo znamke Renault, ki si prizadeva vzdrževati istovetnost moderne znamke, ki izžareva toplino in skrb za ljudi.