Renault kadjar je tudi po zadnji prenovi že nekaj časa med nami, zato bi lahko rekli, da ne ponuja nič novega. A to povsem ne drži, vsaj ko gre za njegov novi turbodizelski motor.
Ta je bil tudi najpomembnejši element, s katerim se je pohvalil kadjar, ki se je pri nas na testu ustavil nazadnje. In po njegovi zaslugi lahko povem, da se dizelski motorji še niso dokončno poslovili in da so lahko za marsikoga še vedno zelo ugodna rešitev. Vsaj v primeru, ko bi radi z razmeroma ugodno porabo goriva in s solidnimi zmogljivostmi premagovali dolge razdalje.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Zakaj za boga milega tolk vlacte te renoje naprej?? nissan qaskaj dci fuc pri 170000 (slabe tri leta star), megan 1.9dci pri 210000km (4leta), Trenutno na suzuki grand vitari 1.9ddis (renojev dci) pri 250000km....ma je blo vmes menjana cammonrail pumpa… ...prikaži več in turbina...bomo vidli kako bo naprej
rafo, verjetno si mislil vw 2.0tdi
Verjetno še nisi imel Renaulta dizel,da take pišeš Do 250,000 nimaš kaj prckat po motorju,razen redni servis.