Avto
49 ogledov

Korak v pravo smer

1/30
Žurnal24 main
Petvratni aveo je dinamično oblikovana kombilimuzina, ki pa ne izstopa v nobenem pogledu. Tudi cenovna ugodnost je samo navidezna, saj lahko tekmeci za podoben znesek ponudijo mnogo več. Kljub vsemu aveo dokaj uspešnega predhodnika prekaša v vseh pogledih.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Oblika, prostornost, okretnost, zadostna opremljenost, motor zadosti mestni uporabi;

Minusi: Trda plastika v notranjosti, lega na cesti, podvozje, menjalnik, zadnja klop ni pomična, skromen prtljažnik.

Ko je bil predstavljen v sredini leta 2002, še kot kalos z oznako daewoo je predstavljal pomembno alternativo nezahtevnemu kupcu, ki je bolj kot napredno tehniko cenil nizko ceno, nezahtevnost do uporabnika kot tudi okretnost in prostornost. Nova različica, sedaj z imenom aveo, na prvi pogled deluje veliko modernejše, se je pa treba navaditi izgleda prednjega dela. Svetila so oblikovana po modnih zapovedih, manj pa to velja za bok vozila in zadek, ki sta preveč škatlasta in dvodimenzionalna. Enako velja za notranjost, ki je na prvi pogled dovolj kakovostna, izda pa jo otip, saj se izkaže za ceneno in ne dovolj kakovostno. Kljub temu lahko rečemo, da gre v primerjavi s predhodnikom za korak naprej.

Položaj za volanom je ugoden, zaradi dobro profiliraneh sedežev in izdatnega prostora nad glavo in obilico prostora za noge, tako spredaj, kot zadaj. Testna različica s petimi vrati morda ne deluje tako dinamično in atraktivno, kot tista s tremi vrati, a je zaradi dodatnega para vrat dostop do zadnje klopi veliko bolj enostaven. Odlagališč in predalov je dovolj, zadnja klop je deljiva in preklopljiva. S tem je rešeno vprašanje, kam z prtljago, saj lahko prtljažni prostor z v osnovi "revnih" 220 litrov povečamo do 980 litrov.



Na test smo dobili enega najdražjih modelov, 1,4 LT, za opremo katerega lahko rečemo, da zadovolji večino potnikovih želja, manjka le kakšna malenkost. Voznika in potnike bo razvajala avtomatska klimatska naprava, usnjen volanski obroč in prav taka ročica menjalnika, potovalni računalnik, komande za radio na volanu, ...

1,4 litrski bencinski motor oplovih korenin (74kW/101 KM) na papirju obljublja veliko, slika v praksi pa je vse prej kot odlična. Motor obupano potrebuje vrtljaje, kjer postane glasen in požrešen. V pomoč mu ni niti menjalnik, ki je po slabi Daewoojevi, oziroma Chevroletovi tradiciji s svojimi petimi prestavnimi razmerji premalo natančen in s predolgimi hodi ne omogoča hitrega prestavljanja. Poskus po športni vožnji ob pospešku z mesta do 100 km/h v 11,9 sekundah že pred začetkom pade v vodo, je pa zato najvišja hitrost 175 km/h povsem zadovoljiva za razred, ki ga zastopa. Avtomobil solidno opravi svojo vlogo tudi pri vožnji na odprti cesti, ne boste razočarani. Poraba, če upoštevamo mešani cikel vožnje (mesto/avtocesta) je bila 8,3 litra/100 km.



Solidna obesa je klasična (McPhersonova vzmetna noga spredaj) avto pa ima razmeroma dolg medosni razmak (2,48 metra), zaradi česar je vožnja udobna. Dobro se obnaša tudi pri bolj ostri vožnji, čeprav je treba računati na blago uhajanje prednjega dela. Če ne pretiravate, bo aveo dobro opravil svojo nalogo iz lekcije lege na cesti. Zavorna pot 40 metrov pri 100 km/h ni ravno najboljša, je pa povsem dostojna in dopolnjuje sliko izdelka, za katerega lahko trdimo, da je soliden. Nas je pa malo presenetila cena. 11.660 evrov za osnovni in 11.930 evrov za testnik, ni malo, za uspeh v nižjem razredu, v katerem je konkurenca izjemno močna. Vsekakor pa mu ne škoduje "elitno" ime, saj je lepše reči, "vozim Chevrolet."
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.