Avto
23 ogledov

Lepotica s sončno streho

Baia one 43 ponuja razkošje štirim ljubiteljem morja in sonca.
1/11
Žurnal24 main
Ladjedelnica Baia, v kateri je bila proizvedena hitra in odprta baia one 43, v neapeljskem zaliva deluje od začetka šestdesetih let prejšnjega stoletja.

Leta 1970 je dobila novega lastnika in v ladjedelnici je zavel nov veter. Vodilo podjetja je bila že od samega začetka kakovost in ta se je obdržala vse do danes. Že štiri desetletja iz Cantineri di Baia prihajajo hitri in kakovostni motorni čolni.

V zgodnjih sedemdesetih letih so namesto do takrat ustaljenih steklenih vlaken začeli uporabljati kevlar. Laminirani trup je bil zaradi tega čvrstejši, hkrati pa tudi lažji, plovilo pa s tem hitrejše. Sredi osemdesetih let so proizvedli posebno serijo plovil force one, ki je bilo prva, s katero so presegli mejo 50 vozlov hitrosti. S tem so si zagotovili številna prva mesta na najrazličnejših tekmah, tudi na legendarni v Monaku in s pomočjo tega vzpostavili nove standarde v proizvodnji.



Danes v ladjedelnici izdelujejo sedem modelov, dolžine od 13 do 25 metrov. Baia one 43 spada na začetek lestvice, saj gre za zelo iskano dolžino plovila. Baia One 43 je specifično plovilo. 13,33 metra dolgi daycruiser je nastal na oblikovalski mizi izključno kot rezultat želje kupcev. V podjetju so izvedli raziskavo o mnenju kupcev, zbrali njihove predloge in želje ter jih uresničili kolikor je bilo to mogoče. Rezultat je največja odprta in sončna terasa na plovilu takšne dolžine. V širino meri 4,62 metra, skupna površina je 20 kvadratnih metrov. Dopolnjuje jo široka platforma na krmi, ki spominja na rob bazena in na kateri se je mogoče sončiti, pravzaprav pa so prek nje napeljani elektronski mostički, s pomočjo katerih iz skritih garaž "frčijo" skuterji ali jet-skiji. Poleg prostranega in bogato opremljenega kokpita navduši še pogled z vrha premca in preostala oprema: dve veliki ter udobni blazini za sončenje, postavljeni na teraso, prostor nad hladilnikom dopolnjujejo še barska mizica in dva barska stolčka, nasproti "šoferskemu" mestu pa še elipsasti stol, ki ga je mogoče zložiti.

Tudi pod palubo je baia svojevrstna. V svetlem salonu sta dve veliki klopi, ki spominjata na ležalnike v starem Rimu. Prav tako kot takrat tudi tu ni mizice, saj se je hrana jedla v leže – cel dan. V prednjem delu ladje je z ene strani tuš, nasproti stranišče. V kabini sta dve veliki ležišči v obliki črke v, ki se s pomočjo dodatne deske in blazine spremenita v ogromno udobno ležišče. Tako salon kot kabine so izraz danes modernega minimalizma v opremljanju, ki je podprt z razporedom instrumentov, ki so dostopni, dobro pregledni in ergonomsko postavljeni. V notranjosti prevladujejo tri barve – svetli les, bele blazine in temnomodra barva na naslonjalih ter vratih.

Baio One 43 poganjata, odvisno od opreme, dva volvova dizelska motorja D6 moči 257 kw (350 KM) do 353 kW (480 KM) s cilindri R6. Na razpolago imata 1100 litrov nafte, zbirnik za vodo pa ima prostornino 350 litrov. V le eni kabini in salonu ima baia one le štiri ležišča, zato je tudi iz tega razvidno, da plovilo ponuja veliko prostora za sproščanje in uživanje, pohvale pa si zasluži tudi varnostna oprema.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.