Delavci Darsa so danes na cestninski postaji Log začeli odstranjevati betonske otoke, ki ločijo cestninske steze za vinjetna vozila. Za ta vozila bosta odprti po dve stezi v vsako smer, po dve stezi pa bosta zaprti. Cestninjenje vozil brez vinjet bo potekalo brez sprememb.
"To ni dobra rešitev,“ opozarja strokovnjak za varno vožnjo Andrej Brglez in se skicujena projektante, ki so cestninke postaje naredili tako, da se avtomobili ustavijo in potem pospešujejo z mesta v v dve liniji na avtocesti.
"Zdaj bo prihajalo do napetosti med tovornjaki, ki bodo uveljavljali pravilo močnejšega in tistimi, ki bodo že imeli hitrost 60 km/h, v praksi pa verjetno še več, ker se ne bodo vozili mimo betonskih obokov. To kar kliče po nevarnih situacijah“ je prepričan Brglez.
Ne ve se, kdo je in kdo plača
"Tukaj se vidi razklanost prometnega vodenja države. Pri cestninskih postajah se je natančno videlo, da ni reda. Dars je rekel, da je omejitev 40 km/h, ministrstvo za promet je reklo, da je hitrost 60 km/h. Eni so se sklicevali na pravilnik o projektiranju cest, drugi pa na prometno signalizacijo. Še danes ni nobenemu jasno, ali je omejitev hitrosti 40 ali 60 km/h? Tako kot to ni jasno, kdo ima prav, tako tudi zdaj ni jasno, kakšna je ta rešitev, ki je edino slaba,“ je kritičen strokovnjak, ki nam je navedel nekaj boljših rešitev in dodal, da nam ni treba čakati na elektronsko cestninjenje.
Več boljših rešitev
"Madžari imajo elektronsko vinjeto, ki je ena od možnosti in nimajo cestninskih postaj. Odličen je primer Švice. Tam tovornjake ustavijo na meji, jih pregledajo in dodelijo eko nalepko. To bi bilo za Slovenijo super, saj po naših cestah in avtocestah vozijo romunski in turški tovornjaki s starimi umazanimi Euro2 motorji in zlizanimi pnevmatikami. V Švici so takšni tovornjaki kaznovani z višjo takso. V pol leta so se znebili tovornjakov, ki so onesnaževali,“ še dodaja Brglez.
Še en nakladač. Na vseh uvozih se vključujejo tovornjaki, pa zato ostali ne vozijo počasneje, ker tisti, ki se vključujejo vozijo najprej po pospeševalnem pasu. Bistveno večja nevarnost je bila prej, ko so se osebna vozila razdelila na tri do… ...prikaži več pet kolon in potem spet nazaj v dve.
že res...ampak ta strošek je enkraten mi pa tiskamo vsako leto
To je tako brezveze! Kot če bi šli sredi največjega neurja postavljat nadstrešek,da bi popoldansko kavico spili na vrtu namesto v dnevni sobi.