Ja, madžarski sistem je res zelo dober. Res pa je tudi, da ni tako poceni kot se zdi na prvi pogled. Na vsakem uvozu na avtocesto je namreč treba namestit dobro kamero (velika resolucija, velika hitrost, zajem slike v vsakem… ...prikaži več vremenu) z ustrezno zmogljivo programsko in strojno opremo (hitra obdelava). Tudi to predstavlja določen strošek, ki je morda malo nižji kot tiskanje naših vinjet, ni pa mnogo nižji.
Še en nakladač. Na vseh uvozih se vključujejo tovornjaki, pa zato ostali ne vozijo počasneje, ker tisti, ki se vključujejo vozijo najprej po pospeševalnem pasu. Bistveno večja nevarnost je bila prej, ko so se osebna vozila razdelila na tri do… ...prikaži več pet kolon in potem spet nazaj v dve.
Kar se cestninskih postaj tiče, sploh ne razumem zakaj so jih gradili na notranjosti avtocest, če smo jih imeli poprej že postavljene na izstopnih postajah. Namesto kvalitetnih avtocest so si posamezniki gradili marmorne palače (Enote cestnih baz oblečene v marmor… ...prikaži večr namesto z izolativno fasado) na račun davkoplačevalcev in spotoma pokradli denar za lastne potrebe. Sedaj bodo samo ponovili dejanje, le, da bodo to druge osebe, ki si še niso prilastile dovolj cestnega denarja, saj nas bo podiranje cestnin stalo še več, kot njihova gradnja (28 Milijonov).Zadnji odstavek tega članka (vinjetni sistem Madžarske in Švice) pa bi si moral kot domače branje prebrati naš minister in predsednik vlade, pa bi na hitro ugotovila kako prihraniti Milijone v državni blagajni, brez razpisov za naše nekvalitetne vinjete. Virtualno vinjeto lahko kupiš v vsaki trgovini, trafiki ali najbolje na bencinski črpalki ,pa ni stroškov praktično nič, le tiskanje vinjete na blagajniškem računu.To bi bila r
Kar se cestninskih postaj tiče, sploh ne razumem zakaj so jih gradili na notranjosti avtocest, če smo jih imeli poprej že postavljene na izstopnih postajah. Namesto kvalitetnih avtocest so si posamezniki gradili marmorne palače (Enote cestnih baz oblečene v marmor… ...prikaži večr namesto z izolativno fasado) na račun davkoplačevalcev in spotoma pokradli denar za lastne potrebe. Sedaj bodo samo ponovili dejanje, le, da bodo to druge osebe, ki si še niso prilastile dovolj cestnega denarja, saj nas bo podiranje cestnin stalo še več, kot njihova gradnja (28 Milijonov).Zadnji odstavek tega članka (vinjetni sistem Madžarske in Švice) pa bi si moral kot domače branje prebrati naš minister in predsednik vlade, pa bi na hitro ugotovila kako prihraniti Milijone v državni blagajni, brez razpisov za naše nekvalitetne vinjete. Virtualno vinjeto lahko kupiš v vsaki trgovini, trafiki ali najbolje na bencinski črpalki ,pa ni stroškov praktično nič, le tiskanje vinjete na blagajniškem računu.To bi bila r
Ja, madžarski sistem je res zelo dober. Res pa je tudi, da ni tako poceni kot se zdi na prvi pogled. Na vsakem uvozu na avtocesto je namreč treba namestit dobro kamero (velika resolucija, velika hitrost, zajem slike v vsakem… ...prikaži več vremenu) z ustrezno zmogljivo programsko in strojno opremo (hitra obdelava). Tudi to predstavlja določen strošek, ki je morda malo nižji kot tiskanje naših vinjet, ni pa mnogo nižji.
To je tako brezveze! Kot če bi šli sredi največjega neurja postavljat nadstrešek,da bi popoldansko kavico spili na vrtu namesto v dnevni sobi.
že res...ampak ta strošek je enkraten mi pa tiskamo vsako leto
Še en nakladač. Na vseh uvozih se vključujejo tovornjaki, pa zato ostali ne vozijo počasneje, ker tisti, ki se vključujejo vozijo najprej po pospeševalnem pasu. Bistveno večja nevarnost je bila prej, ko so se osebna vozila razdelila na tri do… ...prikaži več pet kolon in potem spet nazaj v dve.
Kar se cestninskih postaj tiče, sploh ne razumem zakaj so jih gradili na notranjosti avtocest, če smo jih imeli poprej že postavljene na izstopnih postajah. Namesto kvalitetnih avtocest so si posamezniki gradili marmorne palače (Enote cestnih baz oblečene v marmor… ...prikaži večr namesto z izolativno fasado) na račun davkoplačevalcev in spotoma pokradli denar za lastne potrebe. Sedaj bodo samo ponovili dejanje, le, da bodo to druge osebe, ki si še niso prilastile dovolj cestnega denarja, saj nas bo podiranje cestnin stalo še več, kot njihova gradnja (28 Milijonov).Zadnji odstavek tega članka (vinjetni sistem Madžarske in Švice) pa bi si moral kot domače branje prebrati naš minister in predsednik vlade, pa bi na hitro ugotovila kako prihraniti Milijone v državni blagajni, brez razpisov za naše nekvalitetne vinjete. Virtualno vinjeto lahko kupiš v vsaki trgovini, trafiki ali najbolje na bencinski črpalki ,pa ni stroškov praktično nič, le tiskanje vinjete na blagajniškem računu.To bi bila r
Kar se cestninskih postaj tiče, sploh ne razumem zakaj so jih gradili na notranjosti avtocest, če smo jih imeli poprej že postavljene na izstopnih postajah. Namesto kvalitetnih avtocest so si posamezniki gradili marmorne palače (Enote cestnih baz oblečene v marmor… ...prikaži večr namesto z izolativno fasado) na račun davkoplačevalcev in spotoma pokradli denar za lastne potrebe. Sedaj bodo samo ponovili dejanje, le, da bodo to druge osebe, ki si še niso prilastile dovolj cestnega denarja, saj nas bo podiranje cestnin stalo še več, kot njihova gradnja (28 Milijonov).Zadnji odstavek tega članka (vinjetni sistem Madžarske in Švice) pa bi si moral kot domače branje prebrati naš minister in predsednik vlade, pa bi na hitro ugotovila kako prihraniti Milijone v državni blagajni, brez razpisov za naše nekvalitetne vinjete. Virtualno vinjeto lahko kupiš v vsaki trgovini, trafiki ali najbolje na bencinski črpalki ,pa ni stroškov praktično nič, le tiskanje vinjete na blagajniškem računu.To bi bila r