Grecale je torej Maseratijev manjši športni terenec, ki bo na avtomobilskem trgu tekmoval s porschejem macanom, jaguarjem F-pace, BMW-jem X3, mercedesom GLA in podobnimi premijskimi križanci. To potrjuje tudi z merami, saj je dolg 4,859, širok 1,979 in visok 1,659 metra, njegova medosna razdalja pa meri 2,901 metra.
Grecale so sicer zasnovali na Stellantisovi platformi giorgio, na kateri trenutno slonita tudi alfa romeo giulia in stelvio, imel pa jo bo tudi tonale, k dobrim voznim lastnostim pa mu bo pomagal tudi modul za nadzor dinamike VDCM, ki ga bo malce spremenjenega podedoval od superšportnika maseratija MC20. Sistem predvideva obnašanje vozila in na tej osnovi nadzoruje njegovo dinamiko ter v povezavi z izbranimi voznimi načini določa stil vožnje. Na vseh različicah bosta standardna tudi ZF-ov osemstopenjski menjalnik in štirikolesni pogon.
Štiri različice
Do konca leta bo grecale na voljo v štirih različicah: GT, modena, trofeo in omejeni začetni različici prima serie. GT in modeno bo poganjal 2-litrski štirivaljnik s klasičnim turbopolnilnikom i n električnim kompresorjem ter 48-voltnim blagim hibridom. V različici GT bo razvijal moč 300 'konjev'v modeni pa 330 'konjev', obe različici pa bosta razpolagali z navorom 450 njutonmetrov. V praksi to pomeni, da bo grecale GT 100 kilometrov na uro dosegel v 5,6, modena pa v 5,3 sekunde, oba pa lahko pospešujeta do največje hitrosti 240 kilometrov na uro.
V vrhu ponudbe bo grecale trofeo, ki bo do 100 kilometrov na uro potreboval le 3,8 sekunde, do 200 kilometrov na uro pa 13,8 sekunde, pospeševal pa bo do največje hitrosti 285 kilometrov na uro. Za to bo poskrbel 3-litrski motor V6 z največjo močjo 530 'konjev' in navorom 620 njutonmetrov.
Motor izhaja iz motorja »nettuno« iz maseratija MC20, glavna razlika pa je, da ima namesto suhega mokri karter, v prid varčevanja z gorivom pa lahko izključi celotno desno vrsto valjev. Ohranja tudi tehnologijo dvojnega vžiga MTC z motorja »nettuno«. Trofeo je edini opremljen tudi z dirkalnim načinom corsa, ki zagotovi hitrejše odzive motorja in menjalnika, nadzor štarta in več zdrsa podvozja.
Prihaja tudi električni maserati
Prihodnje leto naj bi bil pripravljen tudi električni grecale, ki se bo imenoval folgore, kar v italijanščini pomeni »puščica«. Grecale je sicer ime dobil po severovzhodnem vetru, ki pogosto piha čez italijanski polotok. O grecaleju folgore je sicer znanega bolj malo. Gotovo je leto, da na bi njegov sistem deloval z napetostjo 400 voltov.