Ob robu newyorškega salona se dogaja zanimiv besedni dvoboj med znamkama Bentley in Ford. Ford oziroma njegova hčerinska premium znamka Lincoln je namreč na salonu prikazala koncept continental, s katerim oživlja nekdanji model v svoji ponudbi in z njim meri na najzahtevnejše kupce v ZDA in na Kitajskem, kasneje pa tudi drugod po svetu.
-
Kaj novega so še pokazali v New Yorku? Več TUKAJ.
Koncept prestižne limuzine je s svojo postavo na vsak način markanten, z njim pa naj bi že prihodnje leto 14 let po ukinitvi zadnjega modela continental znova posegli v boj prestižnih "kočij". Na prezenci in udobju je pri konceptu ogromno poudarka, štirje sedeži so denimo nastavljivi v 30 smereh, v notranjosti so integrirane potovalne torbe, prosojnost steklene strehe je mogoče nastavljati, tu je sredinska konzola za pisarniško delo za na poti in druge rešitve, ki se pritičejo direktorjev in drugih visokih menedžerjev.
Težava pa je, ker so pri Bentleyju prepričani, da so si Američani preprosto izposodili številne prvine njihovega flying spura. Bentleyjev šef dizajna Luc Donckerwolke je tako kar prek Facebooka pobaral svojega kolega Davida Woodhousea, vodilnega risarja pri Lincolnu: "Ali potrebujete, da vam pošljemo še orodja za serijsko izdelavo? Jaz bi ga raje imenoval koncept flying spur in obdržal štiri okrogle luči."
Primerjava obeh avtomobilov predvsem z boka dejansko kaže veliko podobnosti, pri Bentleyju, ki je v lasti koncerna Volkswagen, opozarjajo predvsem na veliko sličnost C stebričkov.
Stephen Odell, globalni šef marketinga pri Fordu, je takoj zavrnil Doncerwolkejeve kritike: "Hvala, ne potrebujemo nikogaršnjega orodja. Bomo že zmogli." Hkrati je prekaljneni Odell, donedavnega šef evropske divizije Forda, zatrdil, da je njihov koncept delo njihovih idej: "Ni res, da smo kogarkoli kopirali. Continental ima kot avtomobil svoj karakter, svojo arhitekturo in svoje lastnosti."
Od vedno!!!
Od kdaj je pa ford med premium znamkami?