Popravila avtomobilskih stekel so v Sloveniji že več let precej razširjena, veliko pa je tudi podjetij, ki se ukvarjajo z menjavo in popravilom stekel.
Popravljeno steklo ostane prozorno
Pavel Petrovič, glavni serviser v poslovni enoti Ljubljana iz podjetja Carglass® - to podjetje je podružnica svetovnega specialista za menjavo in popravilo vseh vrst stekel na vozilih za osebna vozila, lahka dostavna vozila, tovornjake, avtobuse in traktorje - pojasnjuje, kako je v zadnjem desetletju napredovalo popravilo avtomobilskih s tekel. "Velik napredek je bil narejen pri razvoju naše patentirane smole HPX3®, ki se jo vbrizga v razpoko poškodbe. Sam postopek popravila vsa zadnja leta izboljšujejo v našem laboratoriju v matičnem podjetju Belronu® v Belgiji, kjer teče razvoj še naprej."
Poškodba se ne obarva v rumeno
Smola zdaj ne spreminja barve in ostaja prozorna, če je popravilo izvedeno pravilno. "Nekatere vrste smol se čez čas obarvajo rumeno, oksidirajo. K prozornosti bistveno vpliva tudi nov aceton. Sestavljen je iz 98-odstotnega acetona in dveh odstotkov drugih snovi in bolje povezuje steklo in smolo ter bolje prodre v mikro razpoke," pojasnjuje Petrovič.
Baza podatkov za ves svet
V zadnjih letih so se zelo spremenila tudi sama vetrobranska stekla, ki so vedno večja, tanjša, lažja in imajo več dodatkov. Včasih je bilo na vetrobransko steklo pritrjeno le vzvratno ogledalo, zdaj pa proizvajalci vozil nanj dodajo senzorje za dež, vlago in svetlobo, različne kamere … Carglass® je zato vzpostavil svetovno mrežo informacij in nasvetov za vsak tip vozila, ne glede na znamko in starost vozila. V mreži je na tisoče različnih modelov vozil. Serviserji redno dopolnjujejo to bazo podatkov, ki je dostopna serviserjem podjetja po vsem svetu, da lažje in hitreje ugotavljajo in odpravljajo težave, ki lahko nastanejo pri popravilu.