S sklepnim dejanjem na Srednji poklicni in strokovni šoli Bežigrad – Ljubljana (SPSŠB) bomo pri spletni strani zurnal24.si skupaj z revijo Mehanik in voznik že četrtič izbrali Mehanika leta.
Po trikratnih zaporednih zmagah Primoža Rožnika bodo v izboru Mehanik leta 2017 dobili novega zmagovalca. Predstavljamo vam 10 kandidatov.
Izbor za Mehanika leta prirejamo zaradi prepoznavnosti poklica in večjega zaupanja ljudi v delo mehanika, ki se je v zadnjem desetletju z napredkom avtomobilske industrije močno spremenilo, še večje spremembe pa se obetajo v prihodnjih letih z bolj množičnim pojavom hibridnih in električnih vozil, pa tudi tehnologije samodejne vožnje.
Jan Hudobivnik
Po poklicu je tehnik mehatronike, vendar ga bolj veseli mehanika in vse, kar je povezano z delovanjem in popravilom motorjev. Po petih letih pridobivanja izkušenj pri delodajalcih se mu je ponudila priložnost za samostojno pot. Zdaj je direktor mladega podjetja, z mladim kadrom, ki deluje od lanskega septembra. Tudi kot direktor pomagam vsem v delavnici. Naziv Mehanik leta bi bil zanj še dodatna potrditev, da je na pravi poti pri vodenju podjetja, diagnostike in popravila motornih vozil.
Boris Kelc
Je mojster mehanične delavnice na servisu KMAG. Pravi, da ga veseli delo z avtomobili, motorji in vse, kar je povezano z njimi. Specializiran je za vodenje delavnice, organizacijo dela in pomoč pri zahtevnejših opravilih. Na tekmovanju bi rad preveril samega sebe, s tem pa bo dobil primerjavo z drugimi strokovnjaki na tem področju. Preizkus se mu obenem zdi koristen za nadaljnji strokovni razvoj, saj bo tekmovanje prineslo nove izkušnje in znanja. Če bi zmagal, bi bila to pomembno priporočilo in dokaz njegove kakovosti za vse njegove stranke, saj je: "Mehanik leta"odmeven naziv.“
Aleksander Ravnihar
Ljubitelj hitrost in jeklenih konjičkov, predan družinski človek, predvsem pa mehanik z dušo in srcem, pravi zase. V podjetju AC Kondor je zaposlen že več kot 10 let. Pravi, da vsak dan pridobiva izkušnje in brusi svoje znanje v profesionalni in prijetni ekipi ekipe AC Kondor. Delo z avtomobili ga navdušuje od zgodnje mladosti. Že v najstniških letih je predelal Renault 4 v pick up vozilo. »Šraufanje« avtomobilov, vonj po bencinskih in dieselskih hlapih ter raziskovanje vsega kar se vozi po kolesih, ga je vodilo naprej na avtomehanično šolo, kjer se je izučil za avtokleparja. Še vedno se mu zasvetijo oči, ko v roke primem svoj varilni aparat in popravi avto. V delavnicah AC Kondorja je se specializiral za popravila in delo s klimami, diagnostiko, podvozjem, menjavo vetrobranskih stekel, karoserijskimi popravili. Na tekmovanje za naziv Mehanika leta se je prijavil predvsem zaradi izziva, zmaga pa bi postavila neki nov mejnik v njegovi karieri.
Naziv Mehanik leta je v samo v treh letih postalo laskavo priznanje v stroki, kar so med drugim prepoznali tudi v Sekciji avtoserviserjev pri Obrtni zbornici Slovenije, s katerimi smo letos še okrepili sodelovanje in na Srednji poklicni in strokovni šoli Bežigrad – Ljubljana (SPSŠB), ki že od samega začetka tekmovanje podpira s svojo strokovno prisotnostjo.
Aljaž Žnidaršič
Prihaja iz Velenja. S popravili vozil se ukvarja od svojega 9. leta. Na domači zastavi je takrat začel nabirati mehanične izkušnje V preteklosti se je veliko ukvarjal s predelavami vozil, zadnje čase pa se zaradi svoje službe bolj posvečam avto elektroniki. Zadnja štiri leta dela v delavnici Avtoelektrika Alex v Velenju, kjer je zadolžen tudi za praktično usposabljanje dijakov. V delavnici sem specializiran v avtoelektriki (popravilo napeljave in modulov, vgradnja dodatne opreme, avto diagnostika, servisi ter veliki servisi ...). Naziv mehanik leta bi pomenil, da je na pravi poklicni poti. Z nazivom mehanik leta bi pridobil večje zaupanje strank, morda pridobil še kakšno novo in bil višje uvrščen na delovnem mestu.
Andrej Žnidaršič
Že od malih nog ga veseli vse, kar diši po bencinskih hlapih, zato se je tudi odločil za poklic avtomehanik ter nadaljeval šolanja v smeri stroke in tehnike. Zaposlen je v podjetju Hoc Center d.o.o. z Grosupljega. Specializiran je za vso mehaniko, posebej pa u odgovarja delo na motorjih z notranjim izgorevanjem. Žene ga tudi moto - kar drugi ne znajo, jaz popravim. Na tekmovanje se je prijavil zaradi potrditve v stroki ter izmenjave izkušenj z drugimi mehaniki. Naziv mehanik leta bi pomenil potrditev njegovega četrt stoletja delovanja v stroki.
Robert Eržen
Zaposlen je v Avtoservisu Eržen iz Škofja Loke. Servis je leta 1983 odprl njegov oče, najprej kot splošni servis, kasneje pa, kot pooblaščeni servis mreže Renault, v kateri so bili kar 20 let. Zdaj so že tri leta člani servisne verige MAXXservice. Za poklic mehanika se je odločil tudi zaradi družinske tradicije: "Še danes ne vem, ali bi se za ta poklic odločil, če moj oče ne bi bil mehanik,“, pravi. Sicer svoj poklic opravlja z velikim veseljem. Že od majhnega rad razstavlja razne stvari in ugotavlja kako delujejo. Dejstvo, da lahko neko stvar popravi, ga preprosto osrečuje in izpopolnjuje. Rad sledim vsem novostim tehnike in je dovzeten tudi za "staro", saj se v prostem času veliko ukvarjam z ameriškimi starodobniki. Na tekmovanje Mehanik leta so ga prijavili predstavniki servisne verige Maxxservice, saj je na njihovem internem tekmovanju osvojil 1. mesto. Naziv Mehanik leta bi pomenil potrditev, da je sposoben in dovolj strokovno podkovan v svojem poklicu, da gre v pravo smer, da vsa leta v delavnici in na seminarjih niso bila samo zapravljanje časa in, da je nekaj več od "garažnega mehanika"! Z osvojitvijo naziva Mehanika leta bi pridobil še večjo motivacijo in samozavest za nadaljnjo poklicno pot.
Klemen Podržaj
21 letni avtoservisni tehnik prihaja iz Rumanje vasi pri Straži. Trenutno ni zaposlen, saj se še šola v visokošolskem programu Strojništvo. Za ljubezni do avtomobilov sta ga navdušila dedek in oče, ki je samostojni podjetnik in vodi svojo delavnico že več kot 20 let. Zato se z vozili srečuje že 15 let. Zdaj pomaga očetu v delavnici in s tem vsak dan nabira potrebne izkušnje. Za poklic mehanika se je odločil, ker ga zanima vse okoli avtomobilov, od izdelave do servisiranja, ne glede na znamko ali tip vozila. „Enostavno mi oktanski hlapi poživijo življenje. V prihodnosti pa želim obrt prenesti naprej in nadaljevati v tem poslu,“ pravi. Specializiran je za določeno vrsto popravil, usmeril pa bi se rad k diagnosticiranju, generalnim obnovam motorjev in popravilu avtomatskih menjalnikov. Na tekmovanje se je prijavil zato, ker mu to pomeni izziv in hkrati novo izkušnjo za prihodnost. Naslov Mehanik leta bi zanj pomenil potrdilo, da dela kakovostno, pravilno in dobro. Meni, da bo pridobil nove izkušnje in znanja, ki so nujna v tem poklicu.
Aleš Ropret
Živi v vasici Velesovo, v občini Cerklje na Gorenjskem. Zaposlen je pri pooblaščenem servisu Renault - Preši iz Cerkelj na Gorenjskem. To je tudi njegova prva zaposlitev. Biti mehanik se mu je zdel vedno zanimiv poklic, saj je želel vedeti, kako so avtomobili sestavljeni. Ker dela v manjšem servisu, opravlja vsa avtomehanična dela. Specializiran je za odkrivanje napak na vozilih. Na tekmovanje so me prijavili domači, sicer bi pa naziv Mehanika leta vsakemu mehaniku pomenil ogromno. To bi bilo potrdilo, da dobro opravlja svoje delo.
Novak Gregor
Zaposlen je v avtohiši Malgaj – Ljubljana. Avtomehanik je postal, ker ga to delo veseli že od malih nog! V delavnici opravlja vsa vrsta del, tako povezana z mehaniko kot elektriko. Na tekmovanje se je prijavil, da se preizkusim med najboljšimi mehaniki.
Andraž Boh
25-letni mehanik je zaposlen v družinskem podjetju Avtoservis Boh v Grosupljem. Že odkar pomni, se navdušuje nad avtomobili, k temu pa je pripomoglo tudi to, da imajo že od njegovega otroštva “doma” delavnico. Po izobrazbi sicer ni mehanik, ampak elektrotehnik računalništva, vendar se je tega dela priučil preko očeta in dedka. Kar zadeva diagnostike vozil, za katero je specializiran, pravi, da je samouk, veliko znanja pa je pridobil na različnih izobraževanjih Bosch Car Servisa in tudi drugih. Specializiran je za diagnostiko vozil, obnovo in testiranje dizelskih injektorjev, po novem pa nudijo v delavnici tudi obnovo turbopolnilnikov za vse vrste vozil, za kar je zadolžen najmlajši član družine, njegov brat. Brez težav pa opravlja tudi vse ostale storitve. Na tekmovanje se je prijavil zaradi želje po izboljšanju lanskoletne uvrstitve na tekmovanju Mehanik leta 2016, ko je bil drugi. Prijavil se je tudi iz radovednosti, saj želi biti kos vsem nalogam na izzivu. Naziv bi mu predvsem pomenil potrditev, da svoje delo opravlja uspešno in strokovno. V nadaljnji karieri želim čim bolje predstavljati družinsko podjetje in ga narediti še bolj uspešnega.