Oblikovne spremembe pri SLC, v primerjavi z SLK, niso precejšnje. Nanašajo se na predrugačena blatnika, grafiko zadnjih LED žarometov, spredaj so inteligentni LED žarometi, na novo so oblikovali aluminijasta platišča, dodali par novih barv in modernizirali potovalno kabino, kjer sta drugačna armaturna plošča z večjim osrednjim zaslonom in nov športni volan.
Trda zložljiva streha se odpira oziroma zapira do hitrosti 40 km/h, med pomembnejšimi dodatki za varnost so aktivni sistem za zaviranje v sili, sistem opozarjanja na vozila v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, parkirni asistent in kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.
Tudi V6 motor
Osnovna različica SLC 180 ima pod motornim pokrovom 1,6-litrski štirivaljni turbo bencinski motor z 115 kilovatov moči (156 KM), dvolitrska bencinska štirivaljnika premoreta 135 kilovatov moči (184 KM), oziroma 180 kilovatov moči. Nov je SLC 43 AMG s 3,0-litrskim V6 twin-turbo motorjem z 270 kilovatov moči (367 KM) in 520 Nm navora. Najzmogljivejši model v ponudbi ima še aerodinamični kit, športno nastavljivo podvozje, nova aluminijasta platišča in športno notranjost. Na dizelski strani je SLC 250d z 2,1-litrskim motorjem z 150 kilovatov moči (204 KM).
Šibkejša bencinska motorja sta standardno na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri ostalih različicah je standarden devetstopenjski samodejni menjalnik.
Cene še niso znane, pri nemškem Auto Bildu omenjajo, da bo začetna cena v Nemčiji okoli 40 tisoč evrov.